Ik woon in een huis met meerdere mensen, wat inhoudt dat kabel-tv en kabel-internet met 5 man gedeeld wordt. Als ik tv kijk, zie ik regelmatig witte strepen door het beeld, wat natuurlijk heel irritant is.
Ik weet zeker dat het komt door het signaal, want als ik de kabel eruit trek en video kijk, heb ik er geen last van.
Hoe kan ik deze strepen weg krijgen? Via de GoT search vond ik dat er een versterker moet zijn voor het signaal, maar die hebben we al. Dit is de opstelling:
Is er nog iets te verbeteren?
Overigens valt de internetverbinding (via Chello) regelmatig weg en moet ik de router resetten, maar ik betwijfel of dat probleem ook hiermee te maken heeft.
Ik weet zeker dat het komt door het signaal, want als ik de kabel eruit trek en video kijk, heb ik er geen last van.
Hoe kan ik deze strepen weg krijgen? Via de GoT search vond ik dat er een versterker moet zijn voor het signaal, maar die hebben we al. Dit is de opstelling:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| [kabel komt binnen in meterkast]
|
|
[2-way splitter]
| |
| |
[modem] [versterker]
| | | | | | |
| | | | | | |
[draadloze [6 tv-kabels
router] richting kamers]
|
[antenne] |
Is er nog iets te verbeteren?
Overigens valt de internetverbinding (via Chello) regelmatig weg en moet ik de router resetten, maar ik betwijfel of dat probleem ook hiermee te maken heeft.