Toon posts:

Macromedia Studio MX licentie code automatisch invoeren*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
invoeren van de product code gewoon starten. Andere die minder rechten hebben als ik zouden bij het starten van ieder programma steeds de licentie code moeten invoeren. Het is natuurlijk niet morgelijk om alle gebruikers deze code te geven.

Zoek opdrachten via google en de site van macromedia hebben niks opgeleverd. Het is daarom ook onzin om hier een link te plaatsen met de resultaten van google. Of andere sites.

Weten één van jullie een mogelijheid om de code van studio mx niet iedere keer te hoeven in te vullen. bijvoorbeeld door het registratie bestandje in ieder profiel te zetten? Ook dit kan ik niet vinden en weet ook niet of het programma op deze manier te werk gaat.

Verwijderd

Topicstarter
het volgende probleem doet zich voor.. ik ben verbonden met een schoolnetwerk en heb macromedia studio mx geinstalleerd na het
invoeren van de product code starten het programma. Andere die minder rechten hebben als ik zouden bij het starten van ieder programma steeds de licentie code moeten invoeren. Het is natuurlijk niet morgelijk om alle gebruikers deze code te geven.

Zoek opdrachten via google en de site van macromedia hebben niks opgeleverd. Het is daarom ook onzin om hier een link te plaatsen met de resultaten van google. Of andere sites.

Weten één van jullie een mogelijheid om de code van studio mx niet iedere keer te hoeven in te vullen. bijvoorbeeld door het registratie bestandje in ieder profiel te zetten? Ook dit kan ik niet vinden en weet ook niet of het programma op deze manier te werk gaat.

sorry een stuk van de tekst was weggevallen

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10-2025

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

jij (als admin) hoeft de code maar 1 keer in te voeren ??

en de clients telkens weer opnieuw dus...

(voor de duidelijkheid)

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, iedere gebruiker moet de code 1x bij alle programma's invoeren en de school bestaat uit ongeveer uit 800 leerlingen denk ik.

We zoeken dus een oplossing zodat we het product in alle profielen in 1x kunnen activeren

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-08 19:44
Tikje naar Software Algemeen, dit heeft niets met spelletjes van doen :P

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10-2025

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

ik zou aanraden om alle pakketten op een sevrer te installeren en dan de product licentie code invoeren .

vervolgens laat je de 800 clients de pakketten van de server kopieeren (citrix effect)..

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Pagina: 1