Toon posts:

Excel opent een tiental documenten bij opstarten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Excel open (dus niet excel bestand) dan worden er automatisch stuk of 10 bestanden geopend. Verwijderen en opnieuw installeren van office werkt niet!
Wie weet hier oplossing voor?

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:54
Waarom kun je Office niet verwijderen dan? Wat voor foutmelding geeft het?
Wat voor bestanden worden geopend, kun je die bestanden deleten?

Overigens staat dit topic in het verkeerde subforum, het is meer iets voor SA :)

[ Voor 36% gewijzigd door Snowwie op 16-02-2005 09:07 ]

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

Topicstarter
Ja je kunt office wel verwijderen, maar na opnieuwe installatie doet ie weer psies het zelfde.
Als je de bestanden verwijdert die wordne geopent zegt ie van cannot open ..... dus ja :?

Verwijderd

Zoek ff op bestand EXCEL.XLB
doe die ff deleten
check ff de XLstart folder onder MS Office (ook leeg maken)

daarna nog ff keer proberen

//changed probleren naar proberen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 09:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
tja dit werkt ook niet, heb het bestand excel verwijdert, en in de map xlstart staat helemaal niks dus :'(

Verwijderd

Heb ff gezocht in onze db, probeer dit nog ff

Move files located under c:\documents and settings\client's username\Recent to an alternate location.

Reopen excel and remove path from Alternate Startup File Location (located under tools, options, general tab in Excel).

Verwijderd

Topicstarter
super probleem is op gelost bedankt

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

RKramer,

Ik ga even je topic verplaatsen naar Software Algemeen - en je topic titel aanpassen. 'Office problemen' als topic titel vertelt natuurlijk helemaal niets over je probleem en je kan zelf er ook achter komen dat een programma als Excel niet in Windows Operating Systems thuis hoort ;)

Verder - mag ik je vragen in de toekomst iets meer eigen initiatief te tonen? Neem voortaan even in je topic titel op wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om je probleem op te lossen bijvoorbeeld :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Pagina: 1