Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Random witte pagina's

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:55
Ik krijg bij het bekijken van topics random compleet witte pagina's voorgeschoteld. Als ik de source bekijk, staat er gewoon _niets_ in.

Heb uiteraard m'n cache al geleegd, maar dat lijkt niet te helpen :)

Het lijkt overigens alleen voor te komen bij list_messages, want list_categories en list_topics werken uitstekend :)

[ Voor 25% gewijzigd door Zoefff op 16-02-2005 02:32 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

• Zoefff
Nou, het lijkt er niet op. Ook in IE (niet ingelogd) krijg ik random witte pagina's. Het zal dus niet aan mn cache of cookies liggen denk ik.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-11 13:38

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik ga eens kijken, ik zie namelijk verder geen errors in de logs en dergelijke, maar het kan natuurlijk ergens anders aan liggen

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Kun je specifieker zijn waar je de lege pagina's krijgt?
bijvoorbeeld alleen in lost_messages? of ook op de index?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Zoefff
Voor zover ik kan nagaan alleen in list_messages ja (wat dan dus lost_messages worden ;) ). Verder geen foutmelding of error.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:17
Ik krijg als ik in een index, maakt niet uit waar, op een draad klik een lege pagina. een paar keer refreshen en dan komt na soms 1 keer en soms 5+ de pagina tevoorschijn... In IE en in FF.

Ik gebruik de standaard t.net lay out met ads aan.

[ Voor 13% gewijzigd door zeef op 16-02-2005 02:51 ]

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wel ultiem vaag dat dit per user blijkbaar anders is, want ik heb echt werkelijk nergens last van en met een GoT-addict als ik lijkt me 't niet puur toeval?

Misschien maakt het per template uit ofzo? Ik heb tweakers/nightlife :)

• Zoefff
Ik gebruik tweakers blauw/grauw, volgens mij is het enige verschil met nightlife de CSS..

• Zoefff
En nu heb ik ook nergens meer last van?

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ik gebruik nightlive, ook nergens last van
zal eens overstappen op blauw

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
okay, ik heb de webroot nogmaals gesynced, nu met apache uit om schrijven in de dirs te voorkomen, met blauw heb ik nog geen error gehad, welke frequestie had het ongeveer? eens per 2 pagina's of per 10000'den pagina's?

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
<@Zoefff> ik lijk er nu geen last meer van te hebben, zit als een malle te refreshen, maar nog geen witte pagina's tegen gekomen

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.