Nforce3 PCDOS drivers voor ghost.

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008

• Lau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Lau

There can be only one...

Topicstarter
Goedag allen,

Ik heb laatst een pc aangeschaft met een nforce3 chipset (of iig, een nforce3 netwerkkaartje), en nou wil ik daar graag mijn ghost server aan koppelen.
Het probleem is echter, dat ik nog geen pcdos (ndis) drivers heb kunnen vinden voor mijn netwerkkaart. Iets wat ik echter wel nodig heb om mijn epox moederbordje met ghost te laten babbelen.

Iemand een idee?

Het gaat om het volgende moederbord: 8KDA3J van Epox!

Ik zou u allen zeer erkentelijk zijn !

Lau

Lau

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Normaal gesproken zoek je dan zelf even op welke ID die netwerkkaart heeft (volgens mij onboard) en ga je aan de hand daarvan zoeken bij bijvoorbeeld de chipbakker (in dit geval Vitesse).
Nou heeft die dus geen drivers online maar met [google=nforce ndis driver] kun je ook dos drivers voor de nforce vinden.

[ Voor 28% gewijzigd door alt-92 op 15-02-2005 23:32 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik zit met een vergelijkbaar probleem, maar dan met een nForce2 bord. Hierop zitten een 'NVIDIA nForce networking controller' en een 3Com 3C920B-EMB onboard. Van de 3Com zijn geen losse drivers beschikbaar (laat staan NDIS) en van de netwerkcontroller van de chipset is al helemaal niets te vinden.

Ik denk dat de drivers domweg niet bestaan, omdat het hier om geïntegreerde netwerkcontrollers gaat...

edit:
Hey, thanks BackSlash32 :)
Zal morgen eens testen of het werkt ;)

[ Voor 11% gewijzigd door MadMarky op 15-02-2005 23:36 ]

🖥️ | 🚗

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

die 3com 3C920B wordt ook ondersteund met de 3c95x drivers.

Wederom simpel [google=3c920B ndis driver] O-)

[ Voor 128% gewijzigd door alt-92 op 16-02-2005 00:02 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Lau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Lau

There can be only one...

Topicstarter
Ik heb net contact gehad met Epox, en ze vertelde me dat ik deze week al de 3e was die belde.
BackSlash32 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 23:13:
Normaal gesproken zoek je dan zelf even op welke ID die netwerkkaart heeft (volgens mij onboard) en ga je aan de hand daarvan zoeken bij bijvoorbeeld de chipbakker (in dit geval Vitesse).
Nou heeft die dus geen drivers online maar met [google=nforce ndis driver] kun je ook dos drivers voor de nforce vinden.
Klopt, die had ik dus ook al gevonden... Werken echter niet met Nforce3 aangezien ze of voor Nforce of voor Nforce2 zijn...

3com zijn overigens wel heel erg veel dingen te vinden...

[ Voor 52% gewijzigd door Lau op 16-02-2005 13:55 ]

Lau

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:10

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Sorry, maar dit is niet de bedoeling.
Er zijn legio driver sites, GoT is nu eenmaal niet een "Help, ik zoek driver x " site.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.