Winfop 38 en voeding vraagje.

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 12:50

DaOverclocker

Overclocker for life...

Topicstarter
Nouheeft mijn broertje op de HCC en Winfop 32 koeler gekocht, met naar zeggen een fop38 blower erop. Maar nou lees ik in die revew dat dat ding 6800 rpm heeft, maar bij mijn broertje niet dus, maar 4800 rmp ofzo. hij heeft er ook nog es 104 ballen voor gelapt!
bij de tweakers stand nog wel!
Maar er stond ook zoiets in die revew dat ze de fan op een HDD conector aansloten ipv de header op het mobo. Hoe moet dit? want hij heeft niet zon convertertje.
En de temp is bij hem 53 graden fulload. bij een 700@927 en 1,85 volt. Hoger kan die ook nie, krijgt ie foutmeldinegn enzo.....
Wat is er mis met zijn koeler???
BTW, temp is gemeten met Via HW-Monitor oid.
met de koe aan.

systeem specs

• CHiLL1972
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 23:28
Volgens mij is hij geFOPt ;)

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Topicstarter
Maar dat ding maakt wel en geluid als een ****** echt waar, lijkt wel of ie opstijgt!

systeem specs

Verwijderd

Jezus das wel een flop ;p

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Topicstarter
Misschien heeft Femme of Floris dit wel gedaan..........

het was tenslotten aan de tweakers tent!!
echt een AFGANG VOOR ZE!!!

systeem specs

Verwijderd

Bij CompTech World bedoel je? Bestel gewoon in de VS kost je $ 24,- voor een FOP38 (www.coldcpu.com)

Hier in Nederland (oc-shop/ctw) word je enorm genaaid!

Btw, probeer 'm is op een andere (300 watt) voeding, want kan je voeding het wattage wel leveren? Ik vrees helaas dat je idd geFOPt bent...

Verwijderd

Op zondag 07 januari 2001 14:18 schreef ---X2--- het volgende:
Bij CompTech World bedoel je? Bestel gewoon in de VS kost je $ 34,- voor een FOP38 (www.coldcpu.com)

Hier in Nederland (oc-shop/ctw) word je enorm genaaid!

Btw, probeer 'm is op een andere (300 watt) voeding, want kan je voeding het wattage wel leveren? Ik vrees helaas dat je idd geFOPt bent...
Wat lul jij nou?? :?
FOP38 is 69,- bij Narwal hoor.

Verwijderd

En inderdaad hij moet op 7000 RPM draaien.
Doet mijn FOP38 ook ;)

• HansH
  • Laatst online: 09:33
Ik heb mijn FOP38 ook bij de Comptechworld/Tweakers stand gekocht en ook mijn fan draait op 4800 toeren :'(
Er zit een YsTech koeler op. En ook mijn koeler maakt een teringherrie. Kan 's nachts niet eens slapen als mijn computer aan staat :(

Verwijderd

Op zondag 07 januari 2001 14:20 schreef BAALBERITH het volgende:

[..]
Wat lul jij nou?? :?
FOP38 is 69,- bij Narwal hoor.
Sorry, typ foutje gemaakt... Hij kost daar $ 24,-
Narwal valt nog mee, maar ik geef ff een voorbeeldje van een Alpha 6035 + Delta HP bij OC Shop en ColdCpu

ColdCpu: $ 31,- + $ 9,80 verzendkosten = Fl. 93,33

OC Shop: Fl. 119,- + Fl. 25,- = Fl. 144,-

144 - 93,50 = Fl. 50,50 Dat scheelt dus ruim 50 piek...

Verwijderd

Op zondag 07 januari 2001 14:30 schreef HansH het volgende:
Ik heb mijn FOP38 ook bij de Comptechworld/Tweakers stand gekocht en ook mijn fan draait op 4800 toeren :'(
Er zit een YsTech koeler op. En ook mijn koeler maakt een teringherrie. Kan 's nachts niet eens slapen als mijn computer aan staat :(
Dan heb je geen echte FOP38 gekregen... :( Sue them all!

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Topicstarter
Op zondag 07 januari 2001 14:30 schreef HansH het volgende:
Goh dat heb ik dus ook!!
dat ze meerdere mensen naaien zeg!!
ja, het was bij comptech, ik kon ff niet op de naam komen.

systeem specs

• HansH
  • Laatst online: 09:33
Vind het inderdaad slecht dat ze onder de naam van een FOP38 wel het koellichaam leveren en een YsTech koeler in plaats van de Delta koeler die er normaal gesproken bij hoort.:r:r

Verwijderd

Comptechworld is volgns mij ook geen echte GlobalWin reseller, zijn neppies dus.
De fan van een FOP38 moet op 6800 rpm draaien.

Ik hoop mijne eind van de maand binnen te hebben.

Verwijderd

Mij wouden ze een Alpha heatsink verkopen. Maar er waren geen Delta HP's en MP's meer dus wouden ze me er een kut koeler bij meegeven die harder draait bij hogere temperaturen!! No FaKKing way!!

Verwijderd

BWAAHAAA , ik leg nog steeds vet met al die losers die meer dan 2000 BEF voor een cooler neerleggen. M'n Iceberg DualFan voor classic Athlon heeft een coolblok zo vet als de Alpha en er staan 2 fan's op die 7000 RPM doen van 40 CFM elk (naast elkaar staan ze) . Het ding kost ...... 1000 BEF !!!!!!!!
Pagina: 1