Toon posts:

[XP] Microsoft Outlook 2003 wachtwoord probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De vraag is al meerdere malen gesteld, dat weet ik, maar ik heb geen eerder gegeven antwoord gevonden dat mij kon helpen.

Het zit nameliujk zo, op mijn werk draaien een aantal computers op een server. Alle computers hebben een eigen email account en dus eigen gegevens voor een email account. Nu draaien ze op alle computers prima op 3 na. Daarop blijft hij vragen om een wachtwoord elke keer als je Oulook opstart opstart.

Bij Outlook Express doet zich dit probleem niet voor, enkel bij microsoft Outlook.

Ik heb al geprobeerd om de reg key die bij de wachtwoorden hoort te verwijderen, via regedt32, hij geeft dan echter aan dat ze niet verwijdert kunnen worden. Iemand een idee hoe dat komt?
Volgens de microsoft site zou dit namelijk de oplossing zijn, maar als ik ze niet kan verwijderen dan kan ik mijn probleem ook niet oplossen.

Als iemand me zou kunnen helpen, ondanks dat de vraag al vaker is gesteld, alvast bedankt

Gegroet Joeri

• Regman_XP
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-02 20:06
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:17:
.......
Ik heb al geprobeerd om de reg key die bij de wachtwoorden hoort te verwijderen, via regedt32, hij geeft dan echter aan dat ze niet verwijdert kunnen worden. Iemand een idee hoe dat komt?
.......
Ook in de Registry zijn net als op NTFS rechten te verdelen.

Je zal hier je zelf rechten moeten geven alvorens de key te kunnen verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Die rechten heb ik naar mijn mening, want als ik kijk naar mijn rechten, dan zijn die allemaal in het voordeel van mij :)

Verwijderd

Topicstarter
En een schopje, omdat ik nog steeds geen oplossing gevonden heb...