Flikkerend beeld met zwarte vlakken tijdens gamen*

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-12 15:50
Mijn 3d kaart deed raar en heb sinds vanmiddag een nieuwe precies dezelfde, een VGA GeForce FX5700 V 256Mb (AGP), Nu heb ik ontdekt als ik joint operations escalation speel met nieuwste drivers reboot mijn pc dus ouwe driver van 61 nvidia geinstalleerd probleem opgelost!

Nieuw probleem. bij de spellen swat 4 en americas army geeft die zwarte balken die verdwijen en komen weer, schuin recht ze komen door het scherm heen heel raar alleen bij die spellen , bv joint operations doet goed! Ik heb nieuwste 66 nvidia driver en de ouwere 61 nvidia geinstalleerd maar het mocht niet baten, 3d kaart vandaag opgehaald daar kan niet aan liggen please help ?

Alvast bedankt,

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Ik verplaats je topic naar Spielerij - Problemen & Vragen en geef je topic een andere titel ;)
Kies in het vervolg een topictitel die je probleem in één keer samenvat. Neem Spielerij - Problemen & Vragen FAQ en Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen eens heel goed door om te zien wat er nog allemaal aan je startpost ontbreekt, en vul deze aan met de belangrijke informatie.

Verder wat betreft je probleem: met welke instellingen speel je?
Dus zowel de instellingen in Windows als in-game. Heb je AA (Anti Aliasing) en FSAA (Anisotropic Filtering) uitstaan? Heb je de TV-Out uitgeschakeld?

• Nevels
tv out weet ik niet, en heb verder in game alles op hoogste ingestelt wat vroeger prima liep en ook al stel ik het lager in geen verschil ?

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 16:17

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

flikkerend beeld komt meestal door VSync dus aan met die hap!!!
(vreet wel veel geheugen even als AA en FSAA)

heb je al je games geupdate ?

[ Voor 25% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 16-02-2005 10:19 ]

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

• Nevels
Jah allemaal gedaan, Vsync geen verschil, *zucht*

Edit: Toen dit probleem was heb ik videokaart ingeruild toen was die weer goed.
Kan een slotje op!

[ Voor 52% gewijzigd door Nevels op 29-08-2005 12:24 ]