Toon posts:

wireless wifi

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb dus sinds kort een wireless modem van KPN met daarbij 1 usb speedtouch adapter
die heb ik dus aangesloten op een desktop, en heb daar verder geen problemen mee gekregen
kan gewoon wireless op het i-net
sinds vorige week heb ik een nieuwe laptop gekocht en daar zit in verwerkt : 802.11 b/g wireless LAN (wifi)
hij geeft automatisch aan dat er draadloze netwerken beschikbaar zijn( ook van buurman)
in eerste instantie kwam ik niet op het netwerk melding:weinig tot geen verbindings mogelijkheden.
ben toen naar mijn bedieningspaneel gegaan van speedtouch( 10.0.0.138 etc)
ben hier naar tabblad wireless gegaan en heb geprobeerd de laptop toe te voegen aan data security( mac adress opgeven en registreren)
dit lukte dus niet. heb de knp hulplijn gebelt, maar die ondersteunen dit niet, maar geven wel ter informatie dat het met wifi wel moet lukken....
wat ik hierna nog heb geprobeerd weet ik niet echt meer,maar het was niks goeds.
en nou staat mijn netwerk dus niet meer in het rijtje van: beschikbare netwerken
misschien dat 1 van jullie weet wat ik kan veranderen, waardoor het wel zou kunnen werken
verdere informatie: heb de speedtouch 570

dank u vriendelijk

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-05 09:03
Heb je versleuteling aanstaan? (WEP)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
gegevenscodering: web
netwerkverificatie: open
dat staat er bij eigenschappen

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 21:44 ]

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-05 21:37

tweakerbee

dus..?

Je moet een knop op het kreng indrukken om te kunnen registeren. Vervolgens moet je de WEP key gebruiken op de onderkant van het modem. Als je deze foutief invoert zul je ook "weinig of geen connectiviteit" krijgen.

Trouwens, wireless wifi is een pleonasme, wifi staat al voor wireless fidelity.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Je geeft 0,0 meer informatie dan in je vorige topic. Zomaar je topic opnieuw neerplempen is niet de bedoeling.

Ga nou eens zélf aan de slag of geef voldoende informatie.

Dit topic is gesloten.