Aangezien de laatste meeting ergens uit 2001 stamt* is het wel een idee om weer eens te kijken of er mensen voor een meeting van de AVH sectie te porren zijn
Vandaar de animocheck:
Doe mij en degenen die mee willen een lol: als je niet van plan bent te komen, stem dan ook niet op de tweede poll. Als je stemt op de tweede poll of je wil graag komen, laat dan even een berichtje achter alsjeblieft.
Dan weten we ook gelijk de namen
Poll: Heb je zin in een meeting?
• Ja
• Nee
• Hangt er vanaf
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Wat moet er gedaan worden?
• Lasergamen / poolen
• Bowlen
• Bowlen en lasergamen / poolen
• Luisterdag houden
• Anders (graag posten wat)
Tussenstand:

Wanneer kan je (allemaal zaterdagen)?
Als je wil komen en je geeft de data aan, doe dit dan gelijk in het volgende soort tabelletje, X wanneer je wel kan in plaats van de datum:
[tr]
[td]Je naam[/td]
[td]X[/td]
[td]X[/td]
[td]X[/td]
[td]X[/td]
[td]X[/td]
[/tr]
De plaats komt feitelijk altijd weer op Utrecht uit, dus tenzij er heel veel mensen zijn die hier bezwaar tegen maken, stel ik voor om het gewoon daar weer te houden. Qua eten moet ik even een Utrechtenaar porren voor wat goede restaurants, maar de vorige keer was de stakehouse telkens super bevallen
Kosten: ongeveer €20,- voor een hele goede maaltijd en een paar biertjes. (kan goedkoper als je dat wilt)
Het poolen en lasergamen zit in hetzelfde gebouw (kosten heb je zelf in de hand
), een erg gezellig poolcentrum met veel ruimte. Ik vind het persoonlijk één van de betere.
Het bowlen zou bijvoorbeeld in de middag kunnen, want echt lekker weer voor een terrasje in de middag zal het nog niet zijn. Het bowlen beviel bij de andere meeting in de NT erg goed 's middags
Barst los
* Tweakers AV-meeting
* Topic is gestart met de goedkeuring van JvS
Doe mij en degenen die mee willen een lol: als je niet van plan bent te komen, stem dan ook niet op de tweede poll. Als je stemt op de tweede poll of je wil graag komen, laat dan even een berichtje achter alsjeblieft.
Dan weten we ook gelijk de namen
Poll: Heb je zin in een meeting?
• Ja
• Nee
• Hangt er vanaf
Tussenstand:
Poll: Wat moet er gedaan worden?
• Lasergamen / poolen
• Bowlen
• Bowlen en lasergamen / poolen
• Luisterdag houden
• Anders (graag posten wat)
Tussenstand:
Wanneer kan je (allemaal zaterdagen)?
| naam | 5 maart | 12 maart | 19 maart | 26 maart | 2 april |
| neographikal | X | X | X | X | X |
Als je wil komen en je geeft de data aan, doe dit dan gelijk in het volgende soort tabelletje, X wanneer je wel kan in plaats van de datum:
[tr]
[td]Je naam[/td]
[td]X[/td]
[td]X[/td]
[td]X[/td]
[td]X[/td]
[td]X[/td]
[/tr]
De plaats komt feitelijk altijd weer op Utrecht uit, dus tenzij er heel veel mensen zijn die hier bezwaar tegen maken, stel ik voor om het gewoon daar weer te houden. Qua eten moet ik even een Utrechtenaar porren voor wat goede restaurants, maar de vorige keer was de stakehouse telkens super bevallen
Het poolen en lasergamen zit in hetzelfde gebouw (kosten heb je zelf in de hand
Het bowlen zou bijvoorbeeld in de middag kunnen, want echt lekker weer voor een terrasje in de middag zal het nog niet zijn. Het bowlen beviel bij de andere meeting in de NT erg goed 's middags
Barst los
* Tweakers AV-meeting
* Topic is gestart met de goedkeuring van JvS
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 21:38 ]