Toon posts:

Printer Fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Dit is echt een probleem waar ik maar niet uitkom.

Ik heb zelf aardig wat verstand van computers en kom er bijna altijd wel uit en installeer zelf ook wel pc's voor andere mensen. Maar dit probleem ben ik nog nooit tegengekomen.

Ik heb namelijk een nieuwe printer gekocht. Het betreft een Lexmark X5250. Voorheen had ik een HP 720C. Ik heb een laptop waarmee ik ook graag (wireless) printen wil. Dus dat hij die automatisch na mijn computer stuurt waar de printer is aangesloten. Dit deed hij voorheen ook met de HP 720C.

Dit doet hij nu nog steeds. Hij komt zelfs in de afdruklijst (wachtrij) te staan op mijn vaste PC als ik op printen druk op mijn laptop. Bij Eigenaar staat dan gast. Hij print hem alleen niet uit. Als ik via mijn eigen pc afdruk print hij wel gewoon en staat er bij eigenaar René Scholten.

Hoe kan dat nou? Wat heb ik mogelijk verkeerd gedaan? Heb de printer gedeeld op mijn vaste pc en de printer opgezocht via het netwerk op mijn laptop en dat werkt ook gewoon.

Iemand een idee? Deze printer is aangesloten via usb.

Mijn dank zou erg groot zijn als iemand het weet.

Met vriendelijke groet,
René Scholten

Verwijderd

welk os gebruik je?

misschien heeft het iets met de gebruikers rechten te maken, kan je misschien instellingen qua rechten aanpassen in de printer?

en herkende je vorige printer de opdracht van de andere pc ook als gast?

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:40

TommyGun

Stik er maar in!

Gast account wel aanzetten / inschakelen op de bak waar de printer aanhangt :)

[ Voor 10% gewijzigd door TommyGun op 15-02-2005 21:54 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik op beide pc's Windows XP.

Rechten aanpassen in de printer? Voor zover ik weet kan dat niet? Het gast account staat wel aan :)

Hij werkt nog niet :(.. Ik ben er ook achtergekomen dat ik hem niet meer uit de wachtrij kan verwijderen. Niet eerder dan dat ik de hoofdpc opnieuw opstart dan is hij pas weg. Waarom print hij nou gewoon niet? Hij staat toch in de wachtrij? Ik vindt dit echt heel vreemd.

Dat weet ik niet 100% zeker. Ik denk het wel. Lijkt me eigenlijk wel aangezien ik het eerst ook zo had geinstalleerd.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 23:11 ]