Ik moet binnenkort naar een vriend toe om een probleempje op te lossen. Om enigszins voorbereid te zijn heb ik hem gevraagd om het probleem zo duidelijk mogelijk te omschrijven, zodat ik met de omschrijving en jullie hulp kan kijken of ik de oplossing alvast kan vinden.
In Outtlook Express 6 onder Windows 98 opent hij een mailtje door er op te dubbelklikken, dan ziet hij wel het vakje Bijlage: maar daar staat niets in. Door op 'niets' te klikken kan hij het attachment wel openen alleen hij heeft dan niet door dat er nog 1 of 2 andere attachments bij zitten. Redelijk lastig dus.
Omdat ik geen versienummers en andere relevante info kan geven heb ik ter compensatie even een professionele illustratie gemaakt:

Het gaat dus om dat vakje wat ik geel gemaakt heb, dat is bij hem helemaal wit.
In Outtlook Express 6 onder Windows 98 opent hij een mailtje door er op te dubbelklikken, dan ziet hij wel het vakje Bijlage: maar daar staat niets in. Door op 'niets' te klikken kan hij het attachment wel openen alleen hij heeft dan niet door dat er nog 1 of 2 andere attachments bij zitten. Redelijk lastig dus.
Omdat ik geen versienummers en andere relevante info kan geven heb ik ter compensatie even een professionele illustratie gemaakt:

Het gaat dus om dat vakje wat ik geel gemaakt heb, dat is bij hem helemaal wit.
[ Voor 3% gewijzigd door Jazzy op 15-02-2005 20:36 ]