Toon posts:

Iemand ervaring met Sony CDP-XE530?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.559 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er hier emand ervaring met Sony CDP-XE530?

Ik heb nu een versterker en een MD deck uit de 530 serie en ben van plan om ook een normale cd-speler te kopen omdat via mijn cd-rom me toch wel begint te vervelen :7

Ondersteunt hij RW's en werkt dat ook een beetje?

Misschien is er ook nog een goedkoper alternatief, hij moet Rw's goed ondersteunen en CD-Text ook en hij moet zilverkleurig zijn omdat hij anders niet bij de rest van mijn apparatuur past :)

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Mijn sony (cdp-xb930) leest cd-r's en cd-rw's
dus lijkt mij dat de cdp-xe530 dat ook doet.
En anders kan je ook naar de winkel gaan om het uit te proberen zodat je het zeker weel.

Verwijderd

Yep

Ik heb hem hier ook staan.
Mooi dingetje en RW's speelt ie perfekt af.
Ik heb hem destijds (1 jaar geleden) voor 400 piek gekocht nu moet ie al voor 300 te krijgen zijn.

• Fish_Hook
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2019

Fish_Hook

Skatje

Ik heb 'em ook, kmoet zeggen, klinkt helemaal best *D.
Ben alleen niet zo blij met de schokgevoeligheid van mijn apparaatje (een beetje verplaatsen of een goeie tik d'r tegen is genoeg om hem even terug te laten skippen), en hij wil nog wel pittig warm worden. Zal je zien: heb ik natuurlijk weer zo'n kneusje-onder-de-530's.
Ik zou alleen niet teveel verwachten van dat CD-text gebeuren -Sony is dacht ikde enige platenmaatschappij die het ondersteunt- , tenzij je natuurlijk zo'n progje hebt waarmee je dat op je CD-R'tjes kan plakken. Dan is't verdomd leuk.
Zilverkleurige sets heersen trouwens... ben alleen niet zo blij dat ze mijn receiver vorig jaar niet in't zilver konden leveren :(
Nu ik over wil op DTS moet ik naar dat aluminium van de STR-DE 930, vraag me af of dat bij dat zilver past....:?

"I have no enemies! I have shot them all!" - Spaans generaal Ramon Narvaéz in 1858 op zijn sterfbed op de vraag of hij het zijn vijanden kon vergeven.

Verwijderd

Topicstarter
Met Nero kan je cd-text fikken en die cd-speler gaat niet in mijn rugzak in de trein, hij blijft lekker op zijn plek staan :)
Subwoofers heb ik een hekel aan, dus daar zal hij ook niet door overslaan.