[2003] Dial-in tab in AD wordt niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-02 13:32
Hallo,

Ik heb sinds kort het probleem dat ik van mijn AD-users het tabbladje Dial-In niet meer kan openen. Ik krijg dan zo'n vage melding "Path not found".. Op de Microsoft-site hebben ze het over een soortgelijke melding alleen dan met de woorden "Access Denied". Niet dus wat ik nu meemaak.

Aangezien ik onderhand helemaal simpel wordt van support.microsoft.com, kan iemand mij helpen of op z'n minst mij in de goede richting wijzen?

Thanks alot,

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je dat op de domaincontroller of op een XP werkstation met x service pack? Welke precieze bestanden of paths kunnen niet gevonden worden? meldingen in de eventlogs?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je RRAS is een beetje stuk denk ik.
Zoek het daarin iig.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-02 13:32
sanfranjake schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 02:35:
Heb je dat op de domaincontroller of op een XP werkstation met x service pack? Welke precieze bestanden of paths kunnen niet gevonden worden? meldingen in de eventlogs?
Ik heb dit op de domain controller zelf. Dus XP-versie doet er niet toe. (helemaal up-to-date als je het echt wilt weten) In de EventLogs wordt helemaal niet gemeld nadat ik de foutmelding krijg.

Enkele screens van wat ik te zien krijg:

Op het moment van openen tabblad verschijnt:
Afbeeldingslocatie: http://home.mannien.nl/other/error.jpg

Als ik bovenstaande melding weg klik verschijnt deze:
[img]=http://home.mannien.nl/other/error2.jpg[/img]

Ik heb trouwens de "Routing and Remote Access"-service meerdere malen opnieuw gestart en zelfs ook de hele server gereboot. Geen resultaat, helaas.

Nieuwe poging: Heb Routing and Remote access verwijderd, daarna opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds precies dezelfde melding en het ontbreken van de mogelijkheid om iemand toegang te geven van buitenaf.

[ Voor 32% gewijzigd door Bart© op 16-02-2005 20:15 ]