Sendo X2

Pagina: 1
Acties:

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
De X2 is een beetje stilletjes gepresenteerd door Sendo (ik heb nergens een ariktel er over gelezen), maar dit is em:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art17/3GSMSendo/TobiSilvAngF.jpg

Nog meer foto's:
http://www.sendo.com/Send...y/SendoX2ImageGallery.htm

Persbericht:
http://www.sendo.com/Sendo/Company/PressRoom/X2.htm

Specs:
- 1.3MP camera with 8x digital zoom and camcorder
- Approximately 32MB free memory expandable to over 1GB with tiny miniSD cards
- Bluetooth and USB connectivity, including charging over USB from a compatible PC
- Large, bright 2.2” TFT, 65,536 colour display
- Speaker independent voice recognition for quick access to all of your contacts without lots of training
- Real HTML internet browsing capability plus WAP
- Triband GSM/GPRS
- Symbian OS / Series 60 and Java MIDP application support
- Grootte: 85cc, 95gram.

[ Voor 6% gewijzigd door deuxani op 15-02-2005 20:31 ]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

was er niet een groter plaatje beschikbaar :?

De specs zien er veel belovend uit.

39

Verwijderd

Ziet er goed uit.
Dit degisn trekt me wel, in tegenstelling tot die "oude".
Specs zien er ook goed uit, nu de prijs nog.. zal wel een stuk minder aantrekkelijk zijn ;)

Verwijderd

offtopic:
Kon je geen kleiner plaatje vinden of maken...?

Verwijderd

Zou je de foto willen compirmeren want 1952 KB voor een jgp afbeelding is een beetje overdreven.
en de ratio klopt niet echt 2520 * 4200 pixels :?

maar het heeft leuke spefics.

• deuxani
Helaas zijn alle foto's van de X2 zo groot, maar ik zal even wat webspace zoeken. :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 11:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik zou toch wel graag 'Live' foto's willen zien, en voornamelijk een vergelijkende foto van de X en de X2

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:32
Ziet er opzich niet slecht uit. Toen de X net uit kwam wilde ik die gaan kopen, maar er bleken toen VEEL bugs in te zitten en nog steeds zijn er erg veel mensen ontevreden mee. Hopelijk doet Sendo dat deze keer dan wat beter want deze telefoon ziet er heel niet gek uit.

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:12

XanderDrake

Build the future!

Ziet er idd niet slecht uit.

Alleen ik zie geen alluminium meer, als bij de normale X.

Maar opzich, het is niet slim om eerst een buggie eerste Smartphone te maken, en vervolgens, terwijl de bugs in de eerste smartphone nog gewoon vol op aanwezig zijn, een nieuwe op de markt gooien...

Is er trouwens nog meer info? Snelheden, hoeveelheid van RAM, ect?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 20:45
dit is een mooi dingetje man... ik wil al de hele tijd een nieuwe mobiel kopen. Weet iemand wanneer ie komt?

• deuxani
In de zomer. :) Maar Sendo kennende..................

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:12

XanderDrake

Build the future!

@deuxani

heh ;)
zouden ze geleert hebben van hun fouten?

en zijn er al technische specs bekent?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Via mijn RSS feed van Telegraaf i-mail kwam dit tevoorschijn:
http://www.telegraaf.nl/i-mail/article18248161.ece?rss

De telefoon komt in april op de Britse markt tegen een prijskaartje van 99 pond (circa 150 euro) voor pre-paid gebruikers. In de zomer verschijnt het apparaatje in de rest van Europa.

Lijkt me erg sterk... Dit zal wel icm een abo zijn lijkt me.. :)

Aan de andere kant...

http://www.allaboutsymbian.com/news.php?id=34291

Er staat een vanaf prijs van 150 pond, wat neerkomt op 220 euro. Kan me voorstellen dat ze dit toestel vrij goedkoop kunnen produceren, hij is grotendeels gelijk aan de Sendo X, hij heeft ook geen nieuwe versie van Symbian, 6.1.

[ Voor 30% gewijzigd door J0YR1D3R op 18-02-2005 19:25 ]

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:47
mooie telefoontje, goede specificaties en als de prijs echt rond de 150 engelse ponden is dan overweeg ik deze ook nog wel als 2de telefoon naast mijn 6630 :)

• deuxani
Afbeeldingslocatie: http://www.infosyncworld.net/2005/02/18/gfx/sendo_x2_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.infosyncworld.net/2005/02/18/gfx/sendo_x2_02.jpg

Leuke preview over de X2: http://www.infosyncworld.com/news/n/5802.html Het zou een echte music phone moeten zijn nu, door de implementatie van start/pauze/etc knoppen aan de zijkant voor de MP3 speler. Maar ik weet niet hoe ik Sendo moet "vertrouwen" als ik de Sendo X topics zo doorlees.

• hellboy123
hmm ziet er wel redelijk uit ja:) hopelijk ondersteund ie meer dan alleen MP3

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
150 euro? 8)7

iemand een Siemens s65 kope? :P

• hellboy123
kick

weet iemand al iets meer over dit apparaatje? het is nu wel erg stilletjes in dit topic..

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:11

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Dit lijkt me wel een gaaf toestel, vooral omdat er Symbian op draait!
Kan er helaas niks over vinden bij telefoonzaken... :/

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Lijkt me wel lol ding, maar Symbian 6.1 moet ik niet..m'n huidige toestel draait 7.0 en dat zou achteruitgang zijn dan :P

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• hellboy123
Glashelder schreef op zondag 13 maart 2005 @ 18:41:
Lijkt me wel lol ding, maar Symbian 6.1 moet ik niet..m'n huidige toestel draait 7.0 en dat zou achteruitgang zijn dan :P
is er dan zo'n groot verschil met 6.1 en 7?

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Ja je kan oa geen themes op 6.1 zetten terwijl je dat op 7 wel weer kan.. Ik denk dat er ook nog wel meer verschillen zijn maar dit is geloof ik een van de belangrijkste.. Vraag me trouwens af waarom Sendo geen nieuwere OS-versie erop hebben gedaan :S

• J0YR1D3R
  • Niet online
Scheelt ontwikkelingskosten :) De firmware van de X is er al, kwestie van wat kleine dingen aanpassen zodat de nadruk meer ligt op de musicplayer bijvoorbeeld. Wanneer de X2 versie 7.0 of hoger zou moeten krijgen zou de firmware ook aangepast moeten worden, wat meer ontwikkelingskosten met zich meebrengt, meer testkosten etc. Sendo heeft op dit moment volgens mij een redelijk stabiel platform ontwikkeld waar ze best even over gedaan hebben, daar willen ze wel de kosten van terug zien :)

Verwijderd

eventueel niet compitable, dan zouden ze hardware moeten aanpassen, en dat maakt het toestel weer duurder. Ik weet niet hoe het met de licenties zit voor S7.0, maar het lijken mij de voornaamste redenen welke ik zelf kan bedenken.

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-02 15:07

trimakassi

haapsie is eepsie!

J0YR1D3R schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:43:
Scheelt ontwikkelingskosten :) De firmware van de X is er al, kwestie van wat kleine dingen aanpassen zodat de nadruk meer ligt op de musicplayer bijvoorbeeld. Wanneer de X2 versie 7.0 of hoger zou moeten krijgen zou de firmware ook aangepast moeten worden, wat meer ontwikkelingskosten met zich meebrengt, meer testkosten etc...
Inderdaad, erg slim van ze...
J0YR1D3R schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:43:
...Sendo heeft op dit moment volgens mij een redelijk stabiel platform ontwikkeld waar ze best even over gedaan hebben, daar willen ze wel de kosten van terug zien :)
Nou nee. Er is een rel. grote groep gebruikers die geen stabiele gsm heeft. Ik weet het, er zijn ook mensen die wel een fatsoenlijk werkend exemplaar hebben. Maar het is (vooral) voor een grote groep first users zoals ik vrij frusterend als zowel het gsm als het pda gedeelte er half dood bij ligt. M.i. heb je dan nog lang geen stabiel, goed doorontwikkeld os.

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

• J0YR1D3R
  • Niet online
trimakassi schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:41:
Nou nee. Er is een rel. grote groep gebruikers die geen stabiele gsm heeft. Ik weet het, er zijn ook mensen die wel een fatsoenlijk werkend exemplaar hebben. Maar het is (vooral) voor een grote groep first users zoals ik vrij frusterend als zowel het gsm als het pda gedeelte er half dood bij ligt. M.i. heb je dan nog lang geen stabiel, goed doorontwikkeld os.
Die groep waar je het over hebt zijn voornamelijk latere users neem ik aan? In dat geval zijn ze inmiddels wel zover dat ze een stabiele FW hebben. Ik weet dat het frustrerend is als je telefoon flipt, ik heb zelf ook een Series60 telefoon en die flipte vorige week ook al bij het ontvangen/versturen van berichten :P

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02 19:55
31 maart zou hij komen denk ik als ik deze site bekijk
http://www.expansys.nl/p_sendo.asp

hopelijk wel de x2 want de foto is van de erdere variant

AnimeAdicted

• DaVa
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02 12:30
Offens1 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:22:
31 maart zou hij komen denk ik als ik deze site bekijk
http://www.expansys.nl/p_sendo.asp

hopelijk wel de x2 want de foto is van de erdere variant
Allereerst hallo allemaal, hierbij mijn eerste post op GoT.

Offens1; de sendo op die pagina is de Sendo X(1) met een extra geheugenkaart. Is helemaal geen X2.
Zelf ben ik momenteel aan het uitkijken naar de Sendo X, maar met al die problemen (heb Sendo X topic gelezen) ben ik toch wat bang van de aankoop. En op de X2 ga ik waarschijnlijk niet kunnen wachten.

greetz

• hellboy123
DaVa schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 01:20:
[...]

Allereerst hallo allemaal, hierbij mijn eerste post op GoT.

Offens1; de sendo op die pagina is de Sendo X(1) met een extra geheugenkaart. Is helemaal geen X2.
Zelf ben ik momenteel aan het uitkijken naar de Sendo X, maar met al die problemen (heb Sendo X topic gelezen) ben ik toch wat bang van de aankoop. En op de X2 ga ik waarschijnlijk niet kunnen wachten.

greetz
oke wat wil je nou precies zeggen... }:O

• DaVa
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02 12:30
hellboy123 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:08:
[...]
oke wat wil je nou precies zeggen... }:O
Dat het geen X2 is op Expansys maar een gewone X.

greetz

• hellboy123
DaVa schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 19:55:
[...]

Dat het geen X2 is op Expansys maar een gewone X.

greetz
daar waren we zelf ook al achter :P

• hellboy123
trapje.

is er al iets meer bekend over deze foon? op de site van http://www.expansys.nl/p_sendo.asp staat hij niet meer }:O

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Sendo had toch problemen met patenten? Wellicht daarom uitgesteld of afgeblazen, wie 't weet mag 't zeggen.

Verwijderd

[quote]epoman schreef op zondag 17 april 2005 @ 15:13:
Sendo had toch problemen met patenten? Wellicht daarom uitgesteld of afgeblazen, wie 't weet mag 't zeggen.[/qu

Sendo kent alleen maar problemen als je zo leest. De X1 was een fiasco op zich en de X2 wordt steeds maar weer uitgesteld door technische en patentproblemen.

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Patentproblemen? Lijkt me niet. Ze kijken nu wel uit voordat ze een nieuwe 2e smartphone naar buiten brengen...Een fiasco was de X zeker wel. Het begon met wat kleine software problemen die na 2 meetingen door het land verholpen waren. Daarna begon de ellende omdat een significant aantal devices een waardeloze mic.aansluiting bleken te hebben. Van softwarematige sh*t naar hardwarematige sh*t. Dat willen ze nu echt niet nog een keer, dus zullen ze bij het minste geringste liever het toestel nog nalopen voordat het echt de markt ingooien...

Verwijderd

Ben benieuwd of deze telefoon überhaupt nog op de markt gaat komen, want Sendo is op 29 juni onder curatelen gesteld (www.sendo.com) . Misschien is het hierdoor ook te verklaren dat ze voor deze nieuwe toestel grotendeels gebruikt hebben gemaakt van techniek uit de Sendo X, want en nieuw toestel ontwikkelen kost meer geld.

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-02 10:52
Lijkt me logisch dat niemand iets kan vinden.

Sendo is vorige maand toch failliet gegaan :+ Denk niet dat ze dan nog een telefoontje gaan releasen.

Volgens mij staan ze niet eens onder curatele meer maar zijn ze echt kopje onder. Misschien wilt motorola nog wat kopen ofzo ;)

[ Voor 31% gewijzigd door thefox154 op 17-07-2005 23:47 ]

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-02 21:48
Ze zijn toch overgenomen door Motorola?

Bron: http://www.mobiledia.com/news/32022.html

[ Voor 40% gewijzigd door AvWijk op 18-07-2005 00:33 ]

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Idd. De grote vraag is nu wat er met alle X2's gaat gebeuren. Voor zover die al inelkaar gezet zijn en ergens in een pakhuis liggen te wachten...

Pagina: 1