Hallo allemaal,
Ik heb een Asus Geforce 4200 Ti en die ben ik de laatste tijd aan het proberen een beetje te overclocken. Nou heb ik een tijdje geleden een Zalman ZM80C-Hp aangeschaft en die erop gemonteerd.
Ik las overal dat de Geforce 4200 Ti een erg goede overclocker is, maar bij mij wil het niet echt
. Als ik het geheugen maar 10 mhz omhoog gooi krijg ik allemaal rare artifacts en kleuren. De core kan ik iets meer clocken, maar veel is het niet: 20mhz. En zelfs dan krijg ik nog artifacts tijdens spelletjes zoals Half Life 2 enzo.
Mijn vraag is: Weten jullie hoe het komt dat mijn Geforce zo slecht overklokt en hebben jullie misschien een oplossing? Dit zijn mijn specs:
AMD Athlon XP 2500+ @ 3200+
Shuttle AN35 Ultra
Asus Geforce 4200 Ti 128MB AGP 8x (Core: 252 Mem: 513 fabrieksinstellingen)
Infinion 512 MB PC2700
Als ik iets ben vergeten wat jullie moeten weten, zeg het maar.
Alvast harstikke bedankt voor jullie hulp
Ik heb een Asus Geforce 4200 Ti en die ben ik de laatste tijd aan het proberen een beetje te overclocken. Nou heb ik een tijdje geleden een Zalman ZM80C-Hp aangeschaft en die erop gemonteerd.
Ik las overal dat de Geforce 4200 Ti een erg goede overclocker is, maar bij mij wil het niet echt
Mijn vraag is: Weten jullie hoe het komt dat mijn Geforce zo slecht overklokt en hebben jullie misschien een oplossing? Dit zijn mijn specs:
AMD Athlon XP 2500+ @ 3200+
Shuttle AN35 Ultra
Asus Geforce 4200 Ti 128MB AGP 8x (Core: 252 Mem: 513 fabrieksinstellingen)
Infinion 512 MB PC2700
Als ik iets ben vergeten wat jullie moeten weten, zeg het maar.
Alvast harstikke bedankt voor jullie hulp