Toon posts:

[Acrobat reader] "document security has been removed" error*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allen,

Ik heb voor mijn MCSA studie een aantal Testking *.pdf files gedownload: 70-290, 70-291, enz.. Maar bij het openen in Acrobat Reader krijg ik de volgende melding:

"document security has been removed, document will be closed"

waarna Acrobat Reader vervolgens vast loopt. :( Heb Reader al geprobeerd opnieuw te installeren en heb het zelfs met een spaanse versie geprobeerd, maar helaas allemaal zonder effect.
Ook in de preferences/opties binnen Acrobat kan ik geen settings vinden die ik af of aan kan vinken waardoor ik de *.pdf files wel kan openen.

Heb de *.pdf files ook al eens naar een vriend gestuurd, maar deze kan de bestanden gewoon wel openen.

Iemand dit ook al eens gehad en dit opgelost??

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-08 17:57
probeer eens een andere pdf reader, Foxit pdf reader. freeware.
linkje: http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php

• LV-426
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-08 23:20
Ik heb altijd al een hekel gehad aan Acrobat Reader, altijd ellende, op welke comp dan ook, nieuwe installatie, etc. en als het al werkt, dan is het rete traag. Maar Foxit pdf reader werkt echt super! Heel simpel, maar voldoende om alles (ook de nieuwste) te lezen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Heb je misschien iets te veel uitgeschakeld met iets als ARSpeedup?
edit:
Of gebruik je misschien een oude versie van de readercq ben je niet uptodate? <- Het zou niet uit mogen maken maar toch :P
Trouwens een titeledit: "error" zegt niet zo veel dus ik heb de melding toegevoegd.

[google="document security has been removed"] geeft trouwens wat tips, dit geeft er meer.

[ Voor 98% gewijzigd door F_J_K op 15-02-2005 20:34 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Allen:

ThanX!

Heb m gevonden:

Rename fOpen32i.api in "\Program Files\Adobe\Acrobat 5.0\Acrobat\Plug_ins

is de oplossing!!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Woei. Dank voor de update :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1