Toon posts:

[iPod] 4G

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey...

Ik heb ff een vraagje m.b.t. tot de iPod. Weet iemand of er misschien (zeer) binnenkort, of in ieder geval binnen een paar maanden een nieuwe generatie van de iPod de markt op komt. Ik sprak laatst namelijk een paar mensen die zeiden dat er een nieuwe generatie iPod gelanceerd zou worden, want daar hadden ze over gelezen. Maar omdat ik dit nogal onwaarschijnlijk vind dat dit zeer binnenkort gebeurd en omdat ik zelf een iPod 40 gb wil gaan bestellen, zou ik hier van te voren eerst duidelijkheid over willen hebben. Niet dat ik straks een 4G heb en dat een maand later de 5G te koop is.

Thx in advance _/-\o_

Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:29

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb die signalen ook opgevangen, heb alleen geen bronnen.

Maar ik vraag me toch sterk af wat het verschil tussen een 4de generatie en een 5e generatie iPod zal zijn. Waarschijnlijk een grotere harde schijf oid. Ik heb zelf een 40gb 4G en bevalt me prima. De mijne nog niet eens halfvol en heb al een maand continu muziek.

Ik zou er geen problemen mee hebben om een 4G te halen als ik jou was.

[ Voor 15% gewijzigd door SandsOfArrakis op 15-02-2005 19:25 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MST_Morpheus schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:24:
Ik heb die signalen ook opgevangen, heb alleen geen bronnen.

Maar ik vraag me toch sterk af wat het verschil tussen een 4de generatie en een 5e generatie iPod zal zijn. Waarschijnlijk een grotere harde schijf oid. Ik heb zelf een 40gb 4G en bevalt me prima. De mijne nog niet eens halfvol en heb al een maand continu muziek.

Ik zou er geen problemen mee hebben om een 4G te halen als ik jou was.
Ik denk dat ze vooral in de 5G de kleinere 'bekende' problemen oplossen. Bijvoorbeeld het probleem dat de 4G soms blijft hangen bij sommige iPod's tijdens het overspringen naar een ander nummer. En verder denk ik idd ook dat ze een grotere harde schijf pakken, maar daar heb ik zelf geen behoefte aan :P

Maar maybe dat anderen wat meer weten en anders zal ik Apple even mailen! Zij zouden het moeten weten, maar of je een (eerlijke) reactie krijgt is maar de vraag... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:29
De 3G is er ook lange tijd geweest en net als de 4G een groot succes.
Als iets een groot succes is ga je niet ff zomaar een nieuwe introduceren dus ff wachten tot september denk ik zo op een nieuwe iPod (minstens)

[ Voor 3% gewijzigd door Uberprutser op 15-02-2005 19:36 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

De nieuwe is er toch al? De iPodphoto met kleurenscherm en 60 Gb HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ecteinascidin schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:58:
De nieuwe is er toch al? De iPodphoto met kleurenscherm en 60 Gb HDD.
Dat is een hele nieuwe :) Een nieuw product zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Elk jaar komt er wel een nieuwe iPod generatie. Dus ja, er zal zeker een 5G iPod komen. Maar totdat de geruchten met een min of meer betrouwbare bron kunnen worden onderschreven, heeft een topic weinig zin.
Als tientallen mensen een speculatie doen over de specs, zal er vast iemand het goed voorspellen. Alleen weten we vantevoren nooit wie. Dus daarom gaat dit topic dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.