heb dus sinds kort een wireless modem van KPN met daarbij 1 usb speedtouch adapter
die heb ik dus aangesloten op een desktop, en heb daar verder geen problemen mee gekregen
kan gewoon wireless op het i-net
sinds vorige week heb ik een nieuwe laptop gekocht en daar zit in verwerkt : 802.11 b/g wireless LAN (wifi)
hij geeft automatisch aan dat er draadloze netwerken beschikbaar zijn( ook van buurman)
in eerste instantie kwam ik niet op het netwerk melding:weinig tot geen verbindings mogelijkheden.
heb daarna flink zit knutselen
en nou staat mijn netwerk dus niet meer in het rijtje van: beschikbare netwerken
wat heb ik verkeerd gedaan... en hoe kan ik dit allemaal oplossen
informatie: heb een speedtouch 570
bedankt voor jullie hulp
die heb ik dus aangesloten op een desktop, en heb daar verder geen problemen mee gekregen
kan gewoon wireless op het i-net
sinds vorige week heb ik een nieuwe laptop gekocht en daar zit in verwerkt : 802.11 b/g wireless LAN (wifi)
hij geeft automatisch aan dat er draadloze netwerken beschikbaar zijn( ook van buurman)
in eerste instantie kwam ik niet op het netwerk melding:weinig tot geen verbindings mogelijkheden.
heb daarna flink zit knutselen
en nou staat mijn netwerk dus niet meer in het rijtje van: beschikbare netwerken
wat heb ik verkeerd gedaan... en hoe kan ik dit allemaal oplossen
informatie: heb een speedtouch 570
bedankt voor jullie hulp