Toon posts:

B.I.G Onzin

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dat B.I.G één-en-al onzin is, is 99 procent van Nederland al achtergekomen... Maar sinds ik dit argument heb gelezen kan B.I.G al helemaal inpakken:
Het NVPI, de brancheorganisatie voor de entertainment industrie, meldt dat de Nederlandse gamesmarkt flink is gegroeid in 2004. De verkoop van games voor de PC en consoles steeg in 2004 met 12% in omzet en 27% in stuks. Het grote verschil in omzet en stuks komt door de flinke verlaging van de gemiddelde prijs.

Een spel voor de PC daalde 17% in prijs en kostte in 2004 gemiddeld 18,18 Euro. De gemiddelde prijs voor een consolegame daalde met 11% naar 40,34 Euro. Door deze prijsverlagingen steeg de omzet voor de PC-markt met slechts 1% terwijl er wel 23% meer PC-games werden verkocht. De markt voor consolegames steeg met 20% in omzet en 34% in stuks. Succesvolle games van het afgelopen jaar waren onder andere 'Grand Theft Auto: San Andreas', 'The Sims2' en de 'Socom'-serie. Succes van Nederlandse bodem was er voor het in Amsterdam ontwikkelde 'Killzone'.

Afbeeldingslocatie: http://img124.exs.cx/img124/9999/peterrdevrieskneus4hv.jpg
B.I.G your turn again dacht ik zo?

( Ja, dit heb ik al op hun forum gepost, maar dan krijg je dit:

De administrator is niet aanwezig.
De berichten zullen eerst in een buffer komen voordat ze op het forum geplaatst worden.
De administrator zal terug zijn op 15-02-2005 om 22:30 uur.

Klik hier om terug te keren naar de onderwerpenlijst ) _/-\o_ _/-\o_

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

En welke absurde gedachte heeft je ertoe gebracht dit in W&L te dumpen?

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Dit topic is gesloten.