Mijn freecom external USB FX 10 DVD RW drive (zijnde de NEC ND 1100A) is kapot gegaan. Nu dacht ik slim te zijn door een nec nd 3520A te kopen en deze in de Freecom omhulsel in te bouwen. alles past prima. Echter als ik de drive via USB aansluit op verschillende PC's dan ziet hij de NEC en geeft ook typenummer weer maar herkend hem niet als DVD brander, wel als CD brander. Ik heb verschillende brand programa's gebruikt (o.a. Roxio) maar bij elk programma geeft hij de foutmelding.doe ik er een dvd in om af te s[pelen dan geeft het geen enkel probleem. wat doe ik verkeerd?
Ik heb diezelfde NEC in een plextor 48x cd brander usb kastje gedaan, hij moet wel op master staan maar dan moet hij het gewoon doen lijkt me.
[ Voor 5% gewijzigd door Gianni Rombios op 15-02-2005 17:20 ]
hij staat op masterGianni Rombios schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 17:20:
Ik heb diezelfde NEC in een plextor 48x cd brander usb kastje gedaan, hij moet wel op master staan maar dan moet hij het gewoon doen lijkt me.
Heb je de brandprogramma's ge-update?
Deze Nec brander is vrij nieuw en wordt niet ondersteund door oudere versies van Nero, etc.
Werkt het wel als je de brander gewoon in de PC bouwt?
Deze Nec brander is vrij nieuw en wordt niet ondersteund door oudere versies van Nero, etc.
Werkt het wel als je de brander gewoon in de PC bouwt?
[ Voor 4% gewijzigd door Divide.By.Zero op 15-02-2005 17:29 ]