Toon posts:

<OBJECT> bug?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het gebruiken van het element <OBJECT> krijg ik hetvolgende probleem.
Elke actie die ik doe in het document kan weer worden teruggedraaid met ctrl-z.
Dus als ik in script een button style op "display:none" zet of zo dan kan ik dat m.b.v. ctrl-z weer ongedaan maken.

Dit is alleen wanneer er een object wordt gebruikt. Het maakt niet uit wat voor classid je aanspreekt.

Hier heb ik een sample neergezet:
http://www.soccerstatistics.net/test.html

Als je eerst een paar keer op de knoppen klikt en vervolgens de focus op de textbox zet en vervolgens ctrl-z gebruikt dan begint het...

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ik neem aan dat je dit getest hebt met Internet Explorer, want bij Firefox zie ik niets vreemd. Kan je iets specifieker zijn. Waarom wil je het één en ander terugdraaien middels CRTL-Z?

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-04 09:11
Het object wordt niet eens weergegeven in FF...

En verder kan ik in IE alleen het typen ongedaan maken (ctrl-z) maar verder geen enkele actie mbt. de button. Begrijp net als Woudloper het probleem dus niet echt.

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Naast dat het niet wordt weergegeven is het niet heel gek dat hij dat doet (ook in Firefox). Kijk in het edit menu (van Firefox) en daar staat "Undo, ctrl +z". Zal bij IE dan ook wel zo zijn lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de gebrekkige info...
Het gaat om IE5+.

Ik ben een editor aan het maken (mbv het DHTMLSafe object) en wanneer ik een <object> gebruik kan ik met ctrl-z al m'n in javascript gezette properties ongedaan maken.
Dit is zeer zeker niet de bedoeling maar ik weet niet hoe ik dit gedrag kan uitschakelen.

Standaard is dit niet het geval (zonder een <object>) dus.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 18:11 ]

• HyperioN
Maar zet dan eens iets online waar je het probleem in kan zien? Hier hebben we niks aan, want het enige wat dit stukje JS en HTML doet is de button veranderen (lelijke oplossing trouwens, je kan ook gewoon de button-tekst veranderen in plaats van twee buttons over elkaar heen te plakken en de ene invisible te maken).

Verwijderd

Topicstarter
Dit voorbeeld bij de link werkt al goed genoeg (onder IE5+ op Win32).

Voorbeeld:
Je klikt 2 x op een button. Selecteer vervolgens de editbox en gebruik dan ctrl-z een aantal keer.

De scripts die ik uitvoer onder de knop zouden NOOIT teruggedraaid moeten kunnen worden.
Dit gebeurt wel wanneer ik het <OBJECT> element ook in het document heb staan.

• HyperioN
Oh nu zie ik het..jeetje dat is inderdaad héel erg vaag :|
Dit gaat mijn kennis te buiten..sowieso ben ik niet zo into objects.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het proberen! Hopen maar dat iemand anders nog een oplossing weet :'( ?!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 17:21 ]

Pagina: 1