Ik weet niet zeker of dit op dit forum thuis hoort, zo niet...dan hoor ik het wel.
Ik heb sinds kort een nieuw systeem met Asus A8V-E Deluxe moederbord, met een s939 Athlon 64 3000+ (met standaard AMD koeler).
Alles werkt ok, op 1 dingetje na.
Ik krijg de cool'n quiet software niet geinstalleerd.
De CPU driver is wel goed geinstalleerd. Als ik de cool 'n quiet software wil installeren krijg ik aan het eind van de installatie een foutmelding dat de IO driver niet geinstalleerd kan worden In de install mappen staat een map waarin IO bestanden staan (o.a. IO.vxd) plus wat lijkt op een install+uninstall executable, dus ik neem aan dat het hierom gaat.
Ik heb al de nieuwste CPU driver+cool'n quiet software van de AMD site gedownload, maar geen verschil.
Enig idee waar dit aan kan liggen? Komt iemand dit bekend voor ?
Systeem:
M/B: Asus A8V-E Deluxe
CPU: AMD Athlon64 3000+ socket939
RAM: 2x 256MB PC3200 DDR (kinston value range) in dual channel
VGA: Asus EAX600-XT
Ik heb sinds kort een nieuw systeem met Asus A8V-E Deluxe moederbord, met een s939 Athlon 64 3000+ (met standaard AMD koeler).
Alles werkt ok, op 1 dingetje na.
Ik krijg de cool'n quiet software niet geinstalleerd.
De CPU driver is wel goed geinstalleerd. Als ik de cool 'n quiet software wil installeren krijg ik aan het eind van de installatie een foutmelding dat de IO driver niet geinstalleerd kan worden In de install mappen staat een map waarin IO bestanden staan (o.a. IO.vxd) plus wat lijkt op een install+uninstall executable, dus ik neem aan dat het hierom gaat.
Ik heb al de nieuwste CPU driver+cool'n quiet software van de AMD site gedownload, maar geen verschil.
Enig idee waar dit aan kan liggen? Komt iemand dit bekend voor ?
Systeem:
M/B: Asus A8V-E Deluxe
CPU: AMD Athlon64 3000+ socket939
RAM: 2x 256MB PC3200 DDR (kinston value range) in dual channel
VGA: Asus EAX600-XT
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 16:59 ]