Toon posts:

Cool 'n quiet software

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zeker of dit op dit forum thuis hoort, zo niet...dan hoor ik het wel.

Ik heb sinds kort een nieuw systeem met Asus A8V-E Deluxe moederbord, met een s939 Athlon 64 3000+ (met standaard AMD koeler).
Alles werkt ok, op 1 dingetje na.

Ik krijg de cool'n quiet software niet geinstalleerd.
De CPU driver is wel goed geinstalleerd. Als ik de cool 'n quiet software wil installeren krijg ik aan het eind van de installatie een foutmelding dat de IO driver niet geinstalleerd kan worden In de install mappen staat een map waarin IO bestanden staan (o.a. IO.vxd) plus wat lijkt op een install+uninstall executable, dus ik neem aan dat het hierom gaat.

Ik heb al de nieuwste CPU driver+cool'n quiet software van de AMD site gedownload, maar geen verschil.

Enig idee waar dit aan kan liggen? Komt iemand dit bekend voor ?

Systeem:
M/B: Asus A8V-E Deluxe
CPU: AMD Athlon64 3000+ socket939
RAM: 2x 256MB PC3200 DDR (kinston value range) in dual channel
VGA: Asus EAX600-XT

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 16:59 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Je hebt de software überhaupt niet nodig. Het leest alleen de waarden uit en toont ze op het scherm. Je kunt met bijv. MBM ook hetzelfde bereiken.

ARME AOW’er

• poepkop
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
Bijzonder, want ik krijg de software ook niet goed geinstalleerd, iets met IO ofzo... EN bijna dezelfde specs... ook Cool & Quiet werkt hier niet.... Hij blijft volgens everest maar op de 2200mhz draaien, ik wordt gek!
Specs:
a8n-e
amd 3500+
asus X600xt
2x512mb

Athlon X8 3,6ghz 15000+ | 4 x 4GB PC 21000 | 2 x 4TB... < das pas patsen :-)

• mheikens
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:09
CnC werkt ook pas nadat je je settings in energiebeheer hebt aangepast naar minimale power setting.

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 15:06

Woohooo

Smilie, James Smilie

mheikens schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:30:
CnC werkt ook pas nadat je je settings in energiebeheer hebt aangepast naar minimale power setting.
en ook als je cool n quiet in je bios hebt aangezet

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

poepkop, dit is een nutteloze kick / topickaping. Denk dat de TS inmiddels z'n probleem al opgelost heeft aangezien hij hier in dit topic niet meer gepost heeft ;)

Er zijn al een hoop topics over C&Q software geweest, zie ook de replies van mheikens en Woohoo. Mocht je er nu nog niet uitkomen dan kan je altijd nog een nieuw topic starten. Kijk dat wel ff naar de PMG policy naar wat wij verwachten van een topicstart :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.