Drop-down menu onder banner

Pagina: 1
Acties:

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:52

TommyGun

Stik er maar in!

Topicstarter
Heys

Toevallig zag ik dit net op de Tweakers frontpage:

http://picserver.student....5E5B5FA3W91/picserver.png

Die Microsoft banner blijft dus boven het drop-down menu zitten. Zeer lastig.

Weet niet of dit met meer banners is maar tot nu toe alleen maar gemerkt met de Microsoft banner.

Browser: Mozilla FireFox 1.0

Mij lijkt dat het hier hoort en niet in React Bugs en Featurerequests van het forum

Edit; Owja ik ben niet zo iemand die banners erg / rot / k*t / lastig vindt maar dit is gewoon niet-handig en wou het ff melden.

[ Voor 29% gewijzigd door TommyGun op 15-02-2005 16:57 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Al eens een harde refresh gedaan op de frontpage? Mozilla hoort eigelijk de banner te verbergen zodra er een menu overheen wordt gegooid, dat doet alleen Internet Explorer.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:52

TommyGun

Stik er maar in!

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 17:22:
Al eens een harde refresh gedaan op de frontpage? Mozilla hoort eigelijk de banner te verbergen zodra er een menu overheen wordt gegooid, dat doet alleen Internet Explorer.
Jep heb net zolang gerefresht totdat die banner weer kwam. Heb het alleen met de Microsoft banner.

Probeer in Internet Explorer die banner ook te krijgen maar schiet niet echt op :/

Nee, ik refresh de FP niet down hoor ;) Refresh om de paar minuten :)

[ Voor 20% gewijzigd door TommyGun op 15-02-2005 18:25 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dan zal het waarschijnlijk aan de code liggen van de banner, want de frontpage is zo opgebouwd dat banners een z-index meekrijgen, zodra een menu over de banner geklapt wordt dan verdwijnt die banner. De advertentie van Microsoft zorgt denk ik dan op een manier dat er geen z-index meegegeven wordt of daat die genegeerd wordt. Niet vreemd, aangezien Internet Explorer geen z-index herkent :+.