Toon posts:

Vastloper in Outlook Express

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De voorbije jaren heb ik al honderden mails verstuurd zonder enig probleem, vandaag heb ik voor het eerst een sollicitatie-aanvraag gedaan via e-mail en je raad het al: Outlook Express is vastgelopen. |:(
Niet zo'n probleem zou je denken, maar ik zou graag weten of deze mail verstuurd is of niet. Het zou ontzettend dom overkomen imo indien ik deze mail twee keer na elkaar zou verzenden. De betreffende mail zit in de map 'verzonden items' maar ik weet niet of hij wel degelijk verzonden is en leesbevestigingen vraag ik nooit.

In de header van de mail staat het volgende:
From: "Cyberblizzard" <xxx>
To: <xxx>
Subject: xxx
Date: Tue, 15 Feb 2005 16:30:31 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/mixed;
boundary="----=_NextPart_000_0009_01C5137B.AAB1EEA0"
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Mailer: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
Ik weet niet of ik hier iets wijzer kan van worden. Wordt een mail bij 'verzonden items' geplaatst van zodra hij wérkelijk verzonden is? Ook 'Dr Watson' maakte een ongeldige bewerking. Sjeezes, honderden keren zonder problemen de grootste onbenulligheden verzenden en nu voor een sollicitatie-aanvraag vastlopen. |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 16:48 ]

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

volgens mij mag je er wel vanuit gaan dat het bericht verstuurd is aangezien het in de 'verzonden items' map staat.

offtopic:
Je kan hem ook altijd nog een keer voor de tweede keer sturen en als je van de domme houden dat je het bericht 2 x hebt verstuurd...

Verwijderd

Topicstarter
Nog ff een kickje in de hoop dat iemand het zeker weet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 12:04 ]

• Soggy
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Soggy

vroemmmm

Je kunt er natuurlijk ook gewoon even achteraan bellen (weet je nog wel, gewoon met de telefoon?).
Staat niet lullig, maar geeft juist aan dat je er goed achteraan zit en niet alleen uit gemakzucht via mail solliciteert.

If it works, tweak it

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 12:04:
Nog ff een kickje in de hoop dat iemand het zeker weet.
Je kan het niet zeker weten, da's het hele principe achter email over internet ;)

Dus 2 opties: luisteren naar Woudloper of niet versturen met het risico dat het niet is aangekomen.

Misschien nog een wijze les: zet aflever-rapport wel aan. Kan je tenminste zien of de email-omgeving (bijvoorbeeld Exchange) de email heeft ontvangen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:49

lier

MikroTik nerd

Soggy schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 12:06:
Je kunt er natuurlijk ook gewoon even achteraan bellen (weet je nog wel, gewoon met de telefoon?).
Staat niet lullig, maar geeft juist aan dat je er goed achteraan zit en niet alleen uit gemakzucht via mail solliciteert.
De enige "goeie" oplossing !

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Ook waar, de telefoon bestaat ook nog. :) Ik heb zojuist gebeld en hij is goed aangekomen.
Thanx voor de tip. :)
Pagina: 1