Toon posts:

TV-Out, welk kabeltje ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen. Ik heb een GeForce 2 met TV-Out..Ik heb dat ding al een tijdje en het lijkt mij zo dat ik die TV-out moet gaan nuttigen. Wat voor kabeltje heb ik daarvoor nodig. Achterin de GeForce zit zo'n rond dingetje maar het moet naar een SCART ?
Vertel me ff hoe dat TV-out naar Scart dingetje heet dan kan ik die gaan halen bij de electronica winkel ! :)
Alvast bedankt ! :D

Verwijderd

ga naar de elktronica winkel zeg ze ik wil s-video naar scart en ze wetebn pcies waar je het over hebt als je ook nog vertelt dat het om een tv out van een vid kaart gaat:)

• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-08 22:09

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Wel opletten of je composite of s-video hebt!!!!!
Composite is tulp
S-Video lijkt op PS/2

ff niets

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Ik heb dus een G400 DH.
Als ik de s-vhs kabel gebruik naar de scart, dan herkent mijn video het signaal niet. Dit komt omdat mijn video geen SVHS ondersteunt. :(

Ik heb het niet kunnen proberen met een TV, omdat de TV wel SVHS ondersteunt..... :)

Iemand nog meer verstand van dit soort zaken ? :?

-

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-08 17:12

cue

Op zondag 07 januari 2001 13:30 schreef FoxzMan het volgende:
Ik heb dus een G400 DH.
Als ik de s-vhs kabel gebruik naar de scart, dan herkent mijn video het signaal niet. Dit komt omdat mijn video geen SVHS ondersteunt. :(

Ik heb het niet kunnen proberen met een TV, omdat de TV wel SVHS ondersteunt..... :)

Je kan toch gewoon je scart omzetten naat van die tulp stekkertjes of heb ik het nou mis? met zo'n verloopje

• XerroR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-03 15:19

XerroR

-=:|X|:=-

SCART ADAPTER 3 Tulp en SVHS + Schakelaar Opname/weergave ~18 piek bij Expert.
Werkt Perfect >:)

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Op zondag 07 januari 2001 13:35 schreef XerroR het volgende:
SCART ADAPTER 3 Tulp en SVHS + Schakelaar Opname/weergave ~18 piek bij Expert.
Werkt Perfect >:)
wat voor TV en Video heb je ?? (dus met SVHS-ondersteuning of niet )

-

• XerroR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-03 15:19

XerroR

-=:|X|:=-

Philips ///Matchline Tv en Video.
SVHS werkt goed maar ook de Composite werkt perfect!! *D

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Op zondag 07 januari 2001 13:30 schreef FoxzMan het volgende:
Ik heb dus een G400 DH.

Je kunt je s-video uitgang wel naar scart krijgen zonder s-video. Een verloopje van s-video naar composiet en dan gewoon een verloopje van composiet (en audio) naar scart. Dan ben je van s-video naar scart zonder svhs-standaard.

De beeldkwaliteit schijnt wel iets minder te zijn. (zelf niet zoveel van gemerkt)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb hier een GF2 Pro en een Sony FD Trintron Wega TV (:9) en gebruik een s video kabel, gewoon het minste kwaliteit verlies. Maar dat kan alleen als je tv s-video in heeft (mijnes heeft dat dus :))
Pagina: 1