Canon IP3000

Pagina: 1
Acties:

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik heb sinds een tijdje deze printer en ben er erg tevreden over alleen wanneer ik een CD bedruk (Platinum Printable DVD) dan zijn de kleuren erg licht... Het is net alsof hij amper inkt gebruikt waardoor ik vind dat de DVD's er niet zo mooi uit zien als wanneer ik gewoon een label print en deze er later op plak. Weet iemand waar ik dit zodanig in kan stellen dat ik wel gewoon een fatsoenlijk bedrukte DVD krijg? Het ligt niet aan de inkt die is nog lang niet op. Ik heb afdrukkwaliteit op high staan en heb zowel Afdrukbare Disc (aanbevolen) als Afdrukbare Disc (overige) geprobeerd. Saturation staat op Dark dus dat zou ook goed moeten zijn..

Alvast bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door LaZZ op 15-02-2005 16:16 ]

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:20
Probeer anders eens een ander merk dvd's. Ikzelf heb een Pixma i5000 en de dvd's zijn perfect. Ik gebruik een of ander noname merk dvd's

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-02 15:05

El Martino

Zo niet, dan toch.

Ik heb ook es die Platinums gehad, en die kunnen gewoon niet beter. De Verbatims zijn super kwaliteit.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Vreemd... Ik wil namelijk graag Platinum omdat die kwa branden gewoon erg goed zijn... Maar goed, ik zal eerst nog eens wat met de instellingen klooien.

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12-2025

TMoose

Mooooooose !!

Misschien overbodig, maar in het labelprint programma zit een knop / optie om donker of licht af te drukken.
Heb je daar beide instellingen al geprobeerd?

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon