[ALG] Welke taal gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-05 21:46
Welke taal kan ik het beste gebruiken als ik een redelijk eenvoudig windows programma wil schrijven?
En welke als ik ook voor anadere platformen bezig ga?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
chielsen schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:43:
Welke taal kan ik het beste gebruiken als ik een redelijk eenvoudig windows programma wil schrijven?
En welke als ik ook voor anadere platformen bezig ga?
heb je de search al eens gebruikt?

en wat vind jij redelijk eenvoudig? in welke OS?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-05 21:26

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Zie de search :) Hier in Programming & Webscripting verwachten we enig zelfonderzoek en kan ik kan me niet voorstellen dat je nog niets hebt gevonden :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:26

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je topicstart is veel te kort en veel te algemeen. Zie ook P&W FAQ - De "quickstart"

Er zijn een flink aantal ontwikkelomgevingen voor Windows. Multiplatform omgevingen zijn er ook, maar vaak moet je alsnog het 1 en ander gaan porten om het ook daadwerkelijk op een ander platform te gaan draaien.

Dus ga zelf eerst eens op onderzoek uit. Als je concrete vragen hebt, of een discussie wilt starten over bepaalde ontwikkelomgevingen dan kan je een nieuwe topic openen.

gorgi_19 :w

[ Voor 3% gewijzigd door Creepy op 15-02-2005 16:06 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.