[XP] Office + Virus scanner

Pagina: 1
Acties:

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:05
Ik heb zojuist m'n Win98SE geupgrade naar WINXP Pro SP1.

Alles verliep vloeiend. Na de installatie logde ik in op het netwerk. Dat verliep ook goed, maar als ik nu word, outlook oid wil opstarten krijg ik een scherm waarbij staat dat hij Office Xp standard gaat installeren en dat je dan een CD in moet voeren (als je een paar keer op annuleer drukt start word wel op, maar dit is wel zwaar irritant) Ik heb Office XP standard niet, is er een manier om dit weg te krijgen?
[EDIT] Ik kom er net achter dat ik niet kan typen in word als hij is opgestart]

Ook heb ik nog een ander probleem. Ik het een Norman virusscanner, die updates krijgt van het netwerk. Normaal staat hij rechtsonderin beeld en dan kan je schijven scannen, checken voor updates enz. Als ik bij programma's kijk, staat hij er nog wel, maar tijdens het opstarten krijg ik een error. (na ok ingedrukt te hebben doet hij het dan ook wel, maar hij functioneerd niet naar behoren) Is er een manier om m'n Norman virusscanner ook weer normaal functionerend te krijgen?

[ Voor 6% gewijzigd door maxvdh op 15-02-2005 15:43 ]

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:44

lier

MikroTik nerd

Installatie/reparatie van beide paketten uitvoeren !?

Ik neem aan dat het om legale software gaat, dus in het ergste geval moet je de installatie CD-Rom's (als je die niet meer hebt) even van iemand moeten lenen.

Of had je dit al gepobeerd ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Je krijgt een error!!!!!! Wat voor een error ??? 8)7 vertel eens wat meer.
Office moet je in jou geval volledig installeren..........dus aangepast.

• maxvdh
Sorry voor mijn ongeduldigheid

De enige oplossing is dus ergens office vandaan halen, dat gaat denk wel lukken.

Weten jullie misschien hoe ik mijn virus scan weer aan de praat krijg? Dat lukt neem ik aan niet met office erop zetten :)

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:44

lier

MikroTik nerd

gangstermax schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:37:
Sorry voor mijn ongeduldigheid

De enige oplossing is dus ergens office vandaan halen, dat gaat denk wel lukken.

Weten jullie misschien hoe ik mijn virus scan weer aan de praat krijg? Dat lukt neem ik aan niet met office erop zetten :)
Beginnen met goed lezen en interpreteren...

Installatie/reparatie van beide paketten uitvoeren !?

Waarom heb je eingenlijk een upgrade gedaan en niet een nieuwe installatie ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• maxvdh
omdat ik dan alles opnieuw erop moest zetten, netwerk enz. en daar hebben we een heel duur mannetje voor nodig

het gaat nu wel lukken denk
bedankt voor de hulp
Pagina: 1