ok, het volgende probleme speelt zich af:
breezahhoer1 vind zichzelf heel belangrijk en meld zich 10x af aan op msn,
gevolg: ik krijg 10x schermpje van "breezahhoer1 heeft zich aangemeld"
gevolg 2: ik word irri, bek breezahhoer1 helemaal af
hoe kan ik dat voorkomen?
met andere woorden (en duidelijker
)
hoe kan ik voorkomen dat ik 10 van die schermpjes krijg. Zoiets van als iemand zich 10 aanmeld binnen 5 minuten laat maar 1 schermpje zien oid. bestaat hier een plugin voor msn plus voor? ik heb wat gezocht met google maar kom er niet uit..
ik wil geen andere client gebruiken dan msn + msn plus.. dus ik ga ook geen trilian instaleren oid
ook wil ik diegene ewl weer spreken op een later tijdstip oid dus verwijderen is ook geen optie & ik wil wel gewoon een schermpje krijgen als iemand zich aanmeld..
bvd
breezahhoer1 vind zichzelf heel belangrijk en meld zich 10x af aan op msn,
gevolg: ik krijg 10x schermpje van "breezahhoer1 heeft zich aangemeld"
gevolg 2: ik word irri, bek breezahhoer1 helemaal af
hoe kan ik dat voorkomen?
met andere woorden (en duidelijker
hoe kan ik voorkomen dat ik 10 van die schermpjes krijg. Zoiets van als iemand zich 10 aanmeld binnen 5 minuten laat maar 1 schermpje zien oid. bestaat hier een plugin voor msn plus voor? ik heb wat gezocht met google maar kom er niet uit..
ik wil geen andere client gebruiken dan msn + msn plus.. dus ik ga ook geen trilian instaleren oid
ook wil ik diegene ewl weer spreken op een later tijdstip oid dus verwijderen is ook geen optie & ik wil wel gewoon een schermpje krijgen als iemand zich aanmeld..
bvd
[ Voor 12% gewijzigd door consolefreak op 15-02-2005 14:44 ]