Toon posts:

MSI K7T-Pro 2A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een MSI K7T-Pro 2A gekocht met 128 Mb 133 MHz memory, 250 Watt voeding.
Hij doet het wel, maar slechts +/- twintig seconden, dan schakelt het systeem zich uit.
Wie heeft dit eerder meegemaakt en/of heeft hier een oplossing voor?

Verwijderd

T's toch ook altijd ellende met dat akelige moederbord. Nou heb ik ergens gelezen dat, als je een moederbord met VIA chipset stabiel wilt laten draaien, je toch wel een beetje ruige voeding moet hebben. Ik geloof dat 250Watt wel het absolute minimum was. Zelf heb ik 300 Watt.

Verwijderd

hehehe moederbord is goed hoor :) ik heb er zelf ook 2 nooit problemen mee.

heb je de via 4in1 drivers geinstlleerd????
en je bios geupdate????

ps 250W voeding moet kunnen

Verwijderd

Dat over die extreem zware voedingen met een VIA-Chipset is flauwekul.

Ik heb zelf een MSI 6163va en die draait ook maar op 235 watt.

En ik heb hier nog nooit problemen mee gehad.

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:06
Ik heb een MSI K7T Pro2 en een 235 Watt voeding met 2 HD's, CDROM, Brander, en veel fannetjes.. Lukt makkelijk

En waarom hij uitgaat, kweet et niet...

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
Het lijkt erop alsof er iets met je moederbord of je voeding niet in orde is.
Maar zonder verdere gegevens is het moeilijk iets zinnigs te zeggen. Kun je vertellen wat er tijdens die 20 seconden voorbij komt?

Verwijderd

Effe goed checken of alles goed zit, processor, geheugen, pci zooi, harddisken enzo. als dat goed zit ..terug gaan naar de winkel nieuwe plank halen :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de CPU eruit gehaald en weer terug gestopt...
Resultaat: hij doet het 8-)

Verwijderd

Soms zijn dingen toch verbluffend eenvoudig...

Verwijderd

Op zondag 07 januari 2001 17:47 schreef Johnnick het volgende:
Dat over die extreem zware voedingen met een VIA-Chipset is flauwekul.

Ik heb zelf een MSI 6163va en die draait ook maar op 235 watt.

En ik heb hier nog nooit problemen mee gehad.
*Grinnik* ik wil jouw systeem wel eens zien, met een Thinderbird processor erop :):)

Want daar gaat het over, de nieuwe AMD processoren. Die VIA chipset heeft er geen bal mee te maken

>:) *HINNIK*

Verwijderd

Oh, zat dat zooo...
Blij dat er mensen zijn die meer verstand hebben van mammaplankjes ed dan ik...:):)

Verwijderd

Ik had zelf een 235 watt met 3 verschillende ss7 mobo's. Ik had 4 hdd's (IDE) en 1x scsi fikker en 1x scsi cd-rom... Af en toe vielen dus 2 van mijn hd's uit :-( Ik heb nu een 300 w voeding en probleem is opgelost:-) Dit lijkt me echter geen voedingsprobleem! Probeer je moederboard een beetje los te draaien.. miscchien dat ie contact maakt met de kast heeft een kennis van me ook wel eens gehad!
Pagina: 1