Sinds een van de windows updates van de afgelopen week kan ik met de pc's niet meer op het mac netwerk komen. Het mac netwerk gebruikt gewoon tcp/ip geloof ik.
Met het programma PC MACLAN kan ik nog wel gewoon op het netwerk komen, maar dat programma kost 199 dollar en het zou krankzinnig zijn als oplossing van een windows issue.
PC MACLAN staat geconfigureerd dat ie tcp/ip moet gebruiken en niet appletalk.
de volgende foutmelding krijg ik als ik in wil loggen op de oude normale manier via verkenner:
151.x.x.x/bla bla is niet toegankelijk. U hebt mogelijk niet de juiste machtigingen voor de netwerkbron.
De opgegeven netwerknaam is niet langer beschikbaar.
Weet iemand welke update van de aflopen weken de boosdoener kan zijn? Ik voel er weinig voor om ze een voor een te testen namelijk
// excuses voor de slechte nederlandse titel
Met het programma PC MACLAN kan ik nog wel gewoon op het netwerk komen, maar dat programma kost 199 dollar en het zou krankzinnig zijn als oplossing van een windows issue.
PC MACLAN staat geconfigureerd dat ie tcp/ip moet gebruiken en niet appletalk.
de volgende foutmelding krijg ik als ik in wil loggen op de oude normale manier via verkenner:
151.x.x.x/bla bla is niet toegankelijk. U hebt mogelijk niet de juiste machtigingen voor de netwerkbron.
De opgegeven netwerknaam is niet langer beschikbaar.
Weet iemand welke update van de aflopen weken de boosdoener kan zijn? Ik voel er weinig voor om ze een voor een te testen namelijk
// excuses voor de slechte nederlandse titel
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 14:12 ]