Toon posts:

Sharp TM-100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hij is er dan nu in de goedkopere prepaid variant voor maar €89.95 met €10,- beltegoed. Specs van de Sharp Tm100:

Hoofdkenmerken
Scherm: CGS scherm 65k kleuren met een resolutie van 240x320 pixels (in pictureview mode 262.000 kleuren)
Batterij type: Li-Ion 780 mAh
Stand-by tijd: 200 uur
Spreektijd: 3 uur
Geïntrigeerde digitale VGA camera (640x480 pixels) met video en macro functie
Gewicht: 105 g.
Afmetingen:100x49x19mm (ingeklapt)

Geheugen
Telefoonboek: Maximaal 500 personen.
Mogelijkheid tot toevoegen van meerdere nummers en foto bij contact
5 Mb geheugen

Ringtones
Trilalarm
Polyfonische ringtones

Connectiviteit
GPRS klasse 10 (4+1/3+2)
Infrarood
WAP 2.0
E-mail-functie (POP3/IMAP4/SMTP)
Data snelheid: 32-48 Kbps

Overige functies:
Voice Memo (60 seconden)
Picture editor
Calculator
Alarm
Kalender
Java
T9 tekstinvoer
Valuta omzetter

Foto's:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art15/SharpTM100/01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art15/SharpTM100/02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art15/SharpTM100/03.jpg

Ik probeer hierbij een topic over de tm100 op te zetten omdat ie er nu is in de goedkopere prepaid variant. Dit is mijn eerste eigen topic dus houdt daar rekening mee. Tips zijn dus ook welkom :*)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 13:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dan hier mijn eerste vraag.
is het al iemand gelukt om met infrarood een verbinding te leggen met een andere mobiele telefoon? Bij mij lukt het iig niet. Terwijl ik het wel volgens de goede manier doe. Iemand een oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
reageert er nou niemand?

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:26

netblade

Sunrise

mooi toestelletje, helaas is deze blijkbaar nooit echt aangeslagen bij het grote publiek.
Dat doet t-mobile wel vaker, toestellen die niet verkocht worden bij een abo gewoon voor een appel en een ei in een prepaid pakket stoppen :P

Hmm ik had dat ook altijd met mijn samsung, zit er wel een mogelijkheid op tot communicatie metandere telefoons?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
netblade schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 22:00:
mooi toestelletje, helaas is deze blijkbaar nooit echt aangeslagen bij het grote publiek.
Dat doet t-mobile wel vaker, toestellen die niet verkocht worden bij een abo gewoon voor een appel en een ei in een prepaid pakket stoppen :P

Hmm ik had dat ook altijd met mijn samsung, zit er wel een mogelijkheid op tot communicatie metandere telefoons?
Met Samsung kan je via infrarood altijd alleen maar vcf bestandjes ( = contacten ) doorsturen naar een andere telefoon. Wat wel altijd kan, is de telefoon met een infraroodpoort van je computer benaderen, dan kan je namelijk je hele telefoon leeghalen. Ik heb zelf een E700 hier liggen en daar heb ik een backup van gemaakt op mijn laptop.
Gelukkig heb ik een infraroodpoort op mijn lappie anders moet ik overgaan tot aanschaf van zo'n datakabel, dat alleen geschikt is voor Samsung telefoons, aangezien dit mijn enige Samsung is en ik voor de rest het hou bij SE :9~

[ Voor 6% gewijzigd door Le0032 op 16-02-2005 23:50 ]

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 23:51
Beetje late vraag: mijn schoonouders hebben dat ding via een actie van T-mobile weten te bemachtigen (30 euro), maar nu gaan ze de hele tijd per ongeluk op T-zones. Zijn die T-zones instellingen op een of andere manier te wissen zodat ze niet per ongeluk daar terecht komen?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Wat heb je zelf al geprobeerd, heb je de menu's al doorgelopen voor toewijzing van sneltoetsen?

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Ziet er op zich best wel mooi uit die telefoon.. Jammer dat ie geen bluetooth heeft. En hoe zit het met die stand van 262.000 kleuren bij picture view??... Wat moet je je daarbij voorstellen..
Pagina: 1