MSI K8N Neo Platinum LAN probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb denk ik een probleem met mijn LAN adapter (nForce 3 250GB), ik kan meestal normaal internetten, en lannen. Maar het probleem zit hem in het overzetten van games. Elke keer als ik een game overneem van mijn maat (We zitten nu op een vriendenLAN) dan knalt mijn LAN verbinding eruit, en moet ik de PC volledig ontladen voordat de verbinding weer werkt.

Het begint behoorlijk vervelend te worden, want soms heb ik het ook gewoon tijdens het downloaden of het internetten. En het ligt zoiezo niet aan de hub, want andere PC's hebben er geen last van.

Ik heb de BIOS geflasht naar 1.5, en heb ook Cool and Quiet disabled, dit heeft niet geholpen.
Zou het ook aan de voeding kunnen liggen (Aopen 350 Watt, made by FSP)?

Specs:
AMD Athlon64 2800+
Kingston 512MB RAM (2x256 PC3200)
XFX GeForce 6800LE
Western Digital 160GB ata100
MSI K8N Neo Plat. s754
Aopen 350 watt 12cm fan.

Ik hoop dat dit voldoende is,
Bedankt

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Onboard of niet, NIC == NIC :)

Processors, Mobo's & Geheugen > Network Troubleshooting dus.

Overigens:
en moet ik de PC volledig ontladen
wat bedoel je hier exact mee? Dat de PC niet aan een geaarde stopcontact zit? Indien dat het geval is: doen! Aarding is erg belangrijk voor een stabiele PC danwel netwerkverbinding.

• wippo76
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-05 12:58
dan haal je voor 4 euroo een netwerk kaartje en dan weet je of het daaraan ligt.

heb er nog wel eentje voor je liggen

Ja zou ik ook zeggen

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
BalusC schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 13:03:Overigens:
[...]
wat bedoel je hier exact mee? Dat de PC niet aan een geaarde stopcontact zit? Indien dat het geval is: doen! Aarding is erg belangrijk voor een stabiele PC danwel netwerkverbinding.
Nu je het zegt, de PC zit niet in een geaard stopcontact, simpelweg omdat ik die niet niet heb op mijn kamer. :'(
Ik zal nog even een PCI NIC proberen.

Bedankt voor het verplaatsen, dacht dat het onder moederbord problemen viel. :+