Even een situatie schtets ..
er zijn 10 pc's met allemaal dezelfde Internet Explorer 6.0... configuraties met dezelfde instellingen.
ik heb 5 lijsten met relaties, waarvan lijst 5 bestaat uit 2000 relaties, lijst 1 tm 4 hebben allemaal minder dan 1500 relaties.
Het gaat mij om lijst 5.
ik gebruik de volgende query voor alle lijsten :
nu is het gekke dat de output van lijst 5 maar op 1 systeem wordt getoond, en alle andere systemen laten de relaties niet zien (terwijl ze wel in de html-bron te vinden zijn)
nu heb ik voor de grap er een limit op gezet en toen kwam ik er achter dat de pc's die lijst 5 niet toonden, moeite hadden met de 2000 te tonen.
door te expirimenteren met de limit kwam ik er achter dat als ik in de query "limit 0,1723" zette, alle systemen de 1723 relaties tonen, maar bij "limit 0,1724" dit niet meer doen.
wat voor verklaring zou dit verschijnsel kunnen hebben ?
er zijn 10 pc's met allemaal dezelfde Internet Explorer 6.0... configuraties met dezelfde instellingen.
ik heb 5 lijsten met relaties, waarvan lijst 5 bestaat uit 2000 relaties, lijst 1 tm 4 hebben allemaal minder dan 1500 relaties.
Het gaat mij om lijst 5.
ik gebruik de volgende query voor alle lijsten :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| $select="SELECT relatie.rel_id, relatie.rel_naam, relatie.rel_tsvg, relatie.rel_vrlt, relatie.rel_adres, relatie.rel_huisnummer, relatie.rel_woonplaats, relatie.rel_postcode, relatie.rel_land, relatie.rel_selectie, relatie.rel_banknummer, relatie.rel_ken_telefoon, relatie.rel_telefoon, relatie.rel_email, relatie.flag, rel_info.bel_status, rel_info.relatie_weer_geven FROM relatie LEFT OUTER JOIN rel_info ON (relatie.rel_id = rel_info.rel_id) where relatie.rel_selectie=".$selectie." order by rel_id "; |
nu is het gekke dat de output van lijst 5 maar op 1 systeem wordt getoond, en alle andere systemen laten de relaties niet zien (terwijl ze wel in de html-bron te vinden zijn)
nu heb ik voor de grap er een limit op gezet en toen kwam ik er achter dat de pc's die lijst 5 niet toonden, moeite hadden met de 2000 te tonen.
door te expirimenteren met de limit kwam ik er achter dat als ik in de query "limit 0,1723" zette, alle systemen de 1723 relaties tonen, maar bij "limit 0,1724" dit niet meer doen.
wat voor verklaring zou dit verschijnsel kunnen hebben ?
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |