Het laatst een reformat van mn PC achter de rug. Toen ik alles er weer opgezet had, heb ik ook StyleXP 1.0 geinstalleerd, welke niet bleek te werken met bij build versie van windows waardoor hij bij elke reboot de instellingen verloor. Daarna heb ik StyleXP Male (2.0 volgens mij) geinstalleerd waardoor mn hele PC vastliep als ik het stylexp.exe proces niet afsloot binnen 20 sec. nadat de PC was opgestart.
Beide programma's werken niet goed, daarom heb ik ze er allebij afgegooid waarna de PC na een reboot op de standaard win lay-out stond. Toen ik deze via beeldschermeigenschappen weer op winXP wilde zetten, wordt wel de achtergrond zwart-wit, en op de voorgrond staat "Even geduld", maar verder gebeurt er niets en kan ik de PC alleen nog maar resetten.
Mijn thema's zijn nu niet meer aan te passen en nou zit ik met dat suffe grijs
Specs:
Win XP NL Pro SP2
Intel 2,2Ghz
768 MB
GeForce Ti4400
Beide programma's werken niet goed, daarom heb ik ze er allebij afgegooid waarna de PC na een reboot op de standaard win lay-out stond. Toen ik deze via beeldschermeigenschappen weer op winXP wilde zetten, wordt wel de achtergrond zwart-wit, en op de voorgrond staat "Even geduld", maar verder gebeurt er niets en kan ik de PC alleen nog maar resetten.
Mijn thema's zijn nu niet meer aan te passen en nou zit ik met dat suffe grijs
Specs:
Win XP NL Pro SP2
Intel 2,2Ghz
768 MB
GeForce Ti4400
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 11:18 . Reden: typo :o ]