Beste tweakers,
Ik heb een probleem dat zich al enige tijd voordoet en zich steeds vaker voordoet. Mijn systeem crashed bij bepaalde acties. Het is alsof iemand de stekker eruit trekt. Ik heb vele topics en sites afgezocht op zoek naar een oplossing maar heb het nog niet gevonden. Ik heb dit probleem ook wel eens aangekaart omdat ik er last van had als ik met pinnycle werkte en voor de optie composite koos maar nu heb ik er bij allerlei andere acties ook last van. Bijvoorbeeld bij:
Het versturen van data naar een andere computer op het netwerk.
Het uploaden van onderdelen naar mijn website met frontpage 2003.
Het opnemen van video met Magix en dan de optie DV.
Het opnemen van video met Pinnacle en dan de optie Composite.
Als ik de pc na een nacht rust aanzet wil die ook wel eens crashen.
Ik heb memtest86 een nacht laten draaien en vond 0 errors. Ik heb echt geen idee waar het aan kan liggen. Ik kan het verband niet vinden tussen de verschillende acties. Ik moet er wel bij zeggen dat ik al een jaar lang mijn pc niet meer normaal afsluit maar gewoon uitzet met de powerknop. Als ik hem namelijk gewoon afsluit start weer opnieuw op, heel raar maarja. Ik weet niet of dat verkeerd afsluiten een desastreus effect heeft gehad op een onderdeel van mijn pc maar het leek mij wel zinnig om te vermelden.
Ik heb het volgende systeem:
Gigabyte GA-K8NNXP nForce3 150 chipset
AMD64 3200
1 Gig Geheugen
Radeon 9800XT
Audigy 2 ZS
Pinnacle PCTV Rave
Sata 10000 rpm 32 Gig
Maxtor 7200 120 Gig
Antec Voeding 430 Watt
Creative 6x dvd
Plextor 8x dvd brander
Windows XP
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen want ben het echt zat,
Ik heb een probleem dat zich al enige tijd voordoet en zich steeds vaker voordoet. Mijn systeem crashed bij bepaalde acties. Het is alsof iemand de stekker eruit trekt. Ik heb vele topics en sites afgezocht op zoek naar een oplossing maar heb het nog niet gevonden. Ik heb dit probleem ook wel eens aangekaart omdat ik er last van had als ik met pinnycle werkte en voor de optie composite koos maar nu heb ik er bij allerlei andere acties ook last van. Bijvoorbeeld bij:
Het versturen van data naar een andere computer op het netwerk.
Het uploaden van onderdelen naar mijn website met frontpage 2003.
Het opnemen van video met Magix en dan de optie DV.
Het opnemen van video met Pinnacle en dan de optie Composite.
Als ik de pc na een nacht rust aanzet wil die ook wel eens crashen.
Ik heb memtest86 een nacht laten draaien en vond 0 errors. Ik heb echt geen idee waar het aan kan liggen. Ik kan het verband niet vinden tussen de verschillende acties. Ik moet er wel bij zeggen dat ik al een jaar lang mijn pc niet meer normaal afsluit maar gewoon uitzet met de powerknop. Als ik hem namelijk gewoon afsluit start weer opnieuw op, heel raar maarja. Ik weet niet of dat verkeerd afsluiten een desastreus effect heeft gehad op een onderdeel van mijn pc maar het leek mij wel zinnig om te vermelden.
Ik heb het volgende systeem:
Gigabyte GA-K8NNXP nForce3 150 chipset
AMD64 3200
1 Gig Geheugen
Radeon 9800XT
Audigy 2 ZS
Pinnacle PCTV Rave
Sata 10000 rpm 32 Gig
Maxtor 7200 120 Gig
Antec Voeding 430 Watt
Creative 6x dvd
Plextor 8x dvd brander