Webmail problemen Exchange

Pagina: 1
Acties:

• overflower
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 10:08
He mensen,

Ik zit hier met een probleempje. Sinds een aantal dagen kunnen wij niet meer inloggen op de webmail.
Zodra ik in wil loggen krijg ik de mededeling dat de username of wachtwoord onjuist is en dit geeft ie bij alle gebruikers weer.
Ik kan het niet meer vinden. Heb met behulp van een andere Exchange configuratie heb ik al de rechten in IIS nagelopen maar het maakt niet uit. Heeft er misschien nog iemand een idee???

Alvast bedankt voor de moeite.

Hans

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:36
Is het account niet gelocked? Heb je verder nog error's kunnen vinden in de event log (security)? Heb je het geprobeerd met /username? Over welke versie van exchange hebben we het?

Kortom iets meer info, anders moeten we hier weer van het begin af aan resarch doen naar jouw probleem ;).

• overflower
We hebben het over een Exchange 2003 Omgeving op eem MS Small Business Server 2003. Nee ik krijg de melding bij alle aanwezige account.

Mvg,

Hans

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Als je achter een Microsoft Proxy/ISA server zit en probeert in te loggen op webmail van Exchange kun je inderdaad vreemde aanmeld-problemen krijgen. Een oplossing is om webmail op HTTPS te draaien. Dan heb je dat probleem niet meer. Ik heb thuis gewoon m'n admin-certificaat gekopiëerd en aan de webmail-site gekoppeld. Toen werkte het zonder enig probleem.

• overflower
Wij draaien geen ISA of proxy server.

De boel draait al wel op https.
Wij weten het in elk geval niet meer.

Nog ideeen??

• overflower
Ik heb het probleem gevonden.

Zodra er motio\%username% gebruikt wordt werkt het wel.
Nu dat nog even op standaard zetten.

Mvg,

Hans
Pagina: 1