't is trouwens Orange en rekeninginfo is gewoon nog gratis voor zover ik weet !
ik kan niet meer dat nummer bellen, en ik wordt dan doorverwezen naar de klantenservice
Dan zullen ze storing hebben, dat gebeurt wel vaker. Je hebt uiteraard meteen met de klantenservice gebeld om te vragen wat er loos is, voordat je dit topic opende?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
jup, die konden alleen niks nuttigs zeggenpven schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 08:03:
Dan zullen ze storing hebben, dat gebeurt wel vaker. Je hebt uiteraard meteen met de klantenservice gebeld om te vragen wat er loos is, voordat je dit topic opende?
als die het al niet kunnen wat zouden wij er dan van moeten zeggendjgear17 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 09:08:
[...]
jup, die konden alleen niks nuttigs zeggen
Als je nu naar 1244 belt, krijg je te horen dat het momenteel niet bereikbaar is. Daarnaast krijg je de tip om het later nog eens te proberen. De vorige melding is dus verdwenen.
... Ik heb hen in het verleden meerdere malen gebeld, omdat bellen naar 1244 opvallende meldingen gaf; zij wisten me altijd te melden wat er gaande was, meestal kwam het dus op een storing neer.
Daar geloof ik niets van ...djgear17 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 09:08:
[...]
jup, die konden alleen niks nuttigs zeggen
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Vanochtend vroeg wisten ze het nog niet, 15 min. wel gebeldt en toen wiste ze het welpven schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 11:35:
Als je nu naar 1244 belt, krijg je te horen dat het momenteel niet bereikbaar is. Daarnaast krijg je de tip om het later nog eens te proberen. De vorige melding is dus verdwenen.
Wordt toch echt omgeleid bij mij
[...]
Daar geloof ik niets van ...... Ik heb hen in het verleden meerdere malen gebeld, omdat bellen naar 1244 opvallende meldingen gaf; zij wisten me altijd te melden wat er gaande was, meestal kwam het dus op een storing neer.
Pagina: 1