Ik moet voor school een interactieve educatieve CD maken. Als ik de leraren op onze school mag geloven zal dit het beste lukken in Authorware of Mediator. Ze verwachten daarom natuurlijk ook een uitgebreid verslag van onze keuze voor 1 van deze produkten. Nu heb ik me gegoogled maar kan nergens een vergelijking vinden met min/plus punten van deze softwarepakketten.
Staan deze misschien wel ergens die ik dan gemist heb? Of heeft misschien iemand met 1 of beide pakketten gewerkt die me hier meer over zou kunnen vertellen?
Ik heb gedacht aan het downloaden van beide programmas als trial maar de tijd die we krijgen voor het project is niet al te lang en dus zou ik enorm veel tijd verliezen om me goed te verdiepen in beide pakketten.
Staan deze misschien wel ergens die ik dan gemist heb? Of heeft misschien iemand met 1 of beide pakketten gewerkt die me hier meer over zou kunnen vertellen?
Ik heb gedacht aan het downloaden van beide programmas als trial maar de tijd die we krijgen voor het project is niet al te lang en dus zou ik enorm veel tijd verliezen om me goed te verdiepen in beide pakketten.