Toon posts:

werken die blauwtand headslets ook op je pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik zit te skype vind ik niets zo irritant als dat ik met die kabel zit.

zou het mogelijk zijn om een headset (normaal voor de mobiele telefoon) te gebruiken op je pc met een blauwtand adapter ding?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat is blauwtand en wat is een headslet? Open eens een netjes topic joh....

Heb je al eens gezocht op Google? Setjes bekeken? Fabrikanten gezocht?

[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 14-02-2005 23:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op maandag 14 februari 2005 @ 23:50:
Wat is blauwtand en wat is een headslet? Open eens een netjes topic joh....
does niet zo dom ;)

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op maandag 14 februari 2005 @ 23:50:
Heb je al eens gezocht op Google? Setjes bekeken? Fabrikanten gezocht?
de vraag was dus, werkt dat of niet, kan ik zo'n headset gebruiken voor bv skype.

bij alle setjes staat dat ze voor de mobiele telefoon zijn en dat ze werken via blauwtand, maar ik heb eigenlijk een klein vermoeden dat ze ook kunnen pairen met pc's.

en dat ze dan gebruikt kunnen worden als headset...
maar de vraag is dan.. werkt dat of niet?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 23:53:
[...]

de vraag was dus, werkt dat of niet, kan ik zo'n headset gebruiken voor bv skype.

bij alle setjes staat dat ze voor de mobiele telefoon zijn en dat ze werken via blauwtand, maar ik heb eigenlijk een klein vermoeden dat ze ook kunnen pairen met pc's.

en dat ze dan gebruikt kunnen worden als headset...
maar de vraag is dan.. werkt dat of niet?
Nogmaals: Al eens gegoogled? Als je op bluetooth zoekt in plaats van blauwtand vind je waarschijnlijk meer...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:50
Sorry maar ik vind die BrEeZaH-taal hier ook irritant.. En vind het ook een startpost van niks... Heb je zelf al gezocht? Ik denk het niet, want anders had je het antwoord als geweten.

Verwijderd

Een topic op deze manier in het verkeerde forum openen is ook niet wat je zegt bijster intelligent.

Als je echt je best hebt gedaan om antwoord op je vraag te vinden en dus de ook de forum faq's hebt doorgelezen mag je het van mij, mits je een normale openingspost maakt, opnieuw proberen in Gadget Talk
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.