Toon posts:

[PES4] Zeer vaag probleem...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel al sinds November Pes4, ik kon dat tot aan 6/7 januari altijd zonder problemen. Echter rond 6/7 januari ging het mis. Ik had verder niks verdachts geinstalleerd maar toch ging het fout.
Tijdens het spelen (client) bleef hij vaak in een keer hangen bal rolde door maar de rest stond stil. na een tijdje kreeg ik "disconnected from opponent". Ook gebeurt het meestal wanneer ik bijv over of langs schiet dus dat er een andere scene geladen word. Tussen die beelden blijft het zwart en komt er ook na een tijd weer "disconnected from opponent" te staan. Aangezien ik zwaar verslaafd aan PES4 ben en het een geweldige game vind wil ik echt dat dit opgelost is.
Bij hosting trouwens is er enorme lag en word de andere user er na een tijdje afgekickt.
Wat me ook opvalt, in de rust van een wedstrijdje ga ik wel eens naar de chat van PES4 en praat ik dus met de tegenstander, en wat mij opviel is dat iemand mij eens vroeg : "Lag?" ik zei "No" direct daarna zei hij een keer of 10 achter elkaar: "What?"
Precies hetzelfde (10x what?) kreeg ik ook al twee keer eerder, enorm vaag dus.
Wat heb ik zo al geprobeerd?
- C: schijf geformatteerd; helpte niks.
- Router Firewire geupdated; helpte niks.
- PES4 gereinstalleerd; helpte niks.
- PES4 patch geinstalleerd; helpte niks.
- Nieuwe stekkertjes aan tussen modem en router gezet; helpte niks.
- Chello geinformeerd; zij zeiden dat hun geen storing zagen dus daar kan het niet aan liggen.
- Volgens computerzaak geen problemen met de router.
- Chello quickfix geprobeerd; helpte niks.

Ik hoop werkelijk dat iemand mij kan helpen want ik kan niet zonder PES :'( ;)

[edit: poorten zijn forwarded en DMZ is aan. Spyware en Adware word ook dagelijks gechecked.]

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2005 23:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?? :'(

Verwijderd

Topicstarter
*KICK* HELP ME!