If you think sex is a pain in the ass, try different position
Euhm meld ie niet aan met een tijdelijke gebruikersnaam omdat je domein eruit ligt
Krijg je niet te zien dat je profiel niet gevonden kan worden (zwevend profiel) en dat er een tijdelijk profiel is aangemaakt
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
is dit je eigen computer of de computer van de universiteit? Anders is het een probleempje voor de systeembeheerder aldaar
. Ik zeg dit omdat ik ook wel eens gebruik maak van een computer van de universiteit (een andere
) en die haalt altijd de instellingen van het netwerk af, en als dat bij jou ook zo is, staan die instellingen dus kennelijk niet op het netwerk.
Misschien (als het je eigen computer is) kun je een gebruikersaccount aanmaken met de inlognaam en wachtwoord van de uni, en daarop inloggen.
Misschien (als het je eigen computer is) kun je een gebruikersaccount aanmaken met de inlognaam en wachtwoord van de uni, en daarop inloggen.
nota,
Dit is echt niet de manier om een topic te starten op GoT
Ik mis een aantal zaken aan informatie die wel belangrijk zijn - zoals sinds wanneer je dit probleem hebt, meldingen die je krijgt tijdens het aanloggen, dingen die je verandert hebt sinds je dit probleem hebt, foutmeldingen in je eventlog en ga zo maar door.
Daarnaast zou het leuk zijn als je even verteld wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen en zo. In ieder geval pas ik je topic titel eventjes aan zodat het OS erin staat - let daar voortaan ook zelf op aub
Dit is echt niet de manier om een topic te starten op GoT
Ik mis een aantal zaken aan informatie die wel belangrijk zijn - zoals sinds wanneer je dit probleem hebt, meldingen die je krijgt tijdens het aanloggen, dingen die je verandert hebt sinds je dit probleem hebt, foutmeldingen in je eventlog en ga zo maar door.
Daarnaast zou het leuk zijn als je even verteld wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen en zo. In ieder geval pas ik je topic titel eventjes aan zodat het OS erin staat - let daar voortaan ook zelf op aub
hmm nou ja zo dan:
Probleem sinds vorige week.
geen aanwijsbare reden.
geen foutmeldingen (ook niet in eventlog, geen corrupt profile o.i.d.).
Nog niks geprobeerd, omdat ik echt geen idee heb wat er aan de hand is.
Ik heb wel geprobeerd om in te loggen op het domein met een vpn verbinding. Dit werkt wel, maar ik krijg er mijn bureaublad en instellingen niet mee terug, ook zit ik nog steeds in de userdirectory TEMP
Maar inderdaad OS vergeten in topictitel te zetten, mijn excuses daarvoor.
Probleem sinds vorige week.
geen aanwijsbare reden.
geen foutmeldingen (ook niet in eventlog, geen corrupt profile o.i.d.).
Nog niks geprobeerd, omdat ik echt geen idee heb wat er aan de hand is.
Ik heb wel geprobeerd om in te loggen op het domein met een vpn verbinding. Dit werkt wel, maar ik krijg er mijn bureaublad en instellingen niet mee terug, ook zit ik nog steeds in de userdirectory TEMP
Maar inderdaad OS vergeten in topictitel te zetten, mijn excuses daarvoor.
[ Voor 42% gewijzigd door nota op 16-02-2005 22:11 ]
If you think sex is a pain in the ass, try different position