EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6
of vergeet ik een een vinkje ofzo
maargoed, dat zou dus dan wél werken, Invisible werkt hier ook niet. Wat je als laatste middel nog kan doen, is je foto opdelen in stukjes, en dan die los in je applicatie hangen, en dan van ieder stukje een knop maken... Beetje lange weg... maar zo zou ik het dan opgelost hebben
[ Voor 13% gewijzigd door Tinus op 14-02-2005 21:16 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Zoals je voorbeeld kunt toepassen in html
Dat zeg ik.Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 22:27:
Zou het niet mogelijk zijn om met coördinaten te werken, en dan uw gebied af te bakenen waar het mogelijk wordt om een link te volgen?
Zoals je voorbeeld kunt toepassen in html
Waarom een extra object toevoegen per "active area" als dat nergens voor nodig is?Exterazzo schreef op maandag 14 februari 2005 @ 22:30:
Je kan ook gewoon een Label pakken en die transparant maken, dat werkt gewoon. Een label heeft ook een Click event.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Sorry, had het niet gezien-NMe- schreef op maandag 14 februari 2005 @ 22:36:
[...]
Dat zeg ik.![]()
[...]
Waarom een extra object toevoegen per "active area" als dat nergens voor nodig is?
Ik geef toe het is niet netjes-NMe- schreef op maandag 14 februari 2005 @ 22:36:
[...]
Dat zeg ik.![]()
[...]
Waarom een extra object toevoegen per "active area" als dat nergens voor nodig is?
ga dat dat met het label eens proberen, hopen dat dat werkt, probleem met knoppen was, als ze onzichtbaar zijn, dan zijn ze niet meer aan te klikken.
Dat lijkt mij de gemakkelijkste oplossing, anders met een picture control het hele plaatje en dan (in VB6 tenminste
Succes!
Ga dan voor de MouseUp, aangezien je de muis ingedrukt kan houden en verplaatsen. Het is logisch dat je dan 'clickt' op de plek waar je de muis loslaat...CodeCaster schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:06:
Je kunt toch je plaatje opdelen, en dan meerdere image of picture controls gebruiken zonder rand?
Dat lijkt mij de gemakkelijkste oplossing, anders met een picture control het hele plaatje en dan (in VB6 tenminste) het MouseDown event, dan krijg je een X en een Y coördinaat terug op het moment dat de gebruiker de muisknop indrukt op je plaatje.
Succes!
You do not fear them? - The Wraith? Naah. Now *clowns*, that's another story.