Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 14:20
Ik heb afgelopen december meegedaan aan de GSMStunter actie van Debitel Vodafone 210 met een cashback. Daarbij heb ik een PS2 besteld.
Nu is het inmiddels alweer half februari, en de PS2 is nog steeds niet gelevert. Ik begin het een beetje zat te raken, en weet ook nu al dat ik nooit meer een abo bestel bij hun.

Maar wat kan ik nu doen om ze te dwingen die PS2 te leveren? Ik heb vorige week al een email gestuurt dat ik hem nu binnen een week wilde hebben, danwel 160 euro gestort wilde hebben op mijn rekening, omdat ze hun overeenkomst niet nagekomen zijn. Ik krijg gewoon geen reactie van ze.

Het toestel/product zou 2 weken na acceptatie bij Debitel opgestuurd worden. Die datum is al een maand verstreken. Hij zou dan medio Januari alsnog geleverd worden maar ook dit is niet gebeurd.

Emailen helpt schijnbaar niet, bij bellen krijg ik de mededeling dat ie zo snel mogelijk mijn kan op komt, of dat ik een Xbox kan krijgen, maar dat wil ik niet, ik wil die PS2. Of een vergoeding voor de PS2.

Ik zal morgen nóg een keer bellen, maar als ze dan niets doen, wat kan ik dan het beste doen?

[ Voor 5% gewijzigd door j_bos op 14-02-2005 20:08 ]

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 23:28
Aangetekende brief sturen dat ze in gebreke blijven, duidelijk voorwaarden stellen

-

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 00:09

TweakBoy

---

je kunt het hun ook niet helemaal kwalijk nemen dat zij de ps2 niet leveren. Ze zijn momenteel in het hele land uitverkocht. Sony heeft namelijk een moeilijke levering, zelf werk ik in een winkel waar ze ook worden verkocht. de bestellijsten lopen van hier tot tokio (letterlijk :P )

---

• sinned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11-2021
TweakBoy schreef op maandag 14 februari 2005 @ 20:13:
je kunt het hun ook niet helemaal kwalijk nemen dat zij de ps2 niet leveren. Ze zijn momenteel in het hele land uitverkocht. Sony heeft namelijk een moeilijke levering, zelf werk ik in een winkel waar ze ook worden verkocht. de bestellijsten lopen van hier tot tokio (letterlijk :P )
Nou en, je hebt toch een overeenkomst, jij hebt jouw deel volbracht dus moet de verkopende partij dit ook doen. Dat er moeilijkheden zijn met de levering is niet het probleem van de kopende partij. Zoals gezegd, in gebreke stellen!

• j_bos
sinned schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 09:38:
[...]

Nou en, je hebt toch een overeenkomst, jij hebt jouw deel volbracht dus moet de verkopende partij dit ook doen. Dat er moeilijkheden zijn met de levering is niet het probleem van de kopende partij. Zoals gezegd, in gebreke stellen!
Zo dacht ik er ook over. Is het ook mogelijk om de waarde van het product te eisen? Dus bijvoorbeeld 160 euro vergoeding vragen ipv de playstation als die echt niet leverbaar is?

Overigens heb ik het idee dat ik hem bij de dixons e.d gewoon kan halen. Ze adverteren er nog gewoon mee.

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 00:09

TweakBoy

---

j_bos schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:59:
[...]

Zo dacht ik er ook over. Is het ook mogelijk om de waarde van het product te eisen? Dus bijvoorbeeld 160 euro vergoeding vragen ipv de playstation als die echt niet leverbaar is?

Overigens heb ik het idee dat ik hem bij de dixons e.d gewoon kan halen. Ze adverteren er nog gewoon mee.
dat zijn dus de bestellijsten waar ik het over had.. :P

---

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je ze inmiddels al gebeld? En wie gaat die PS2 opsturen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:41
Ik denk dat je weinig kans hebt op die 160 euro. Waarschijnlijk krijgen zij die PS2 namelijk veel goedkoper.

En tevens, ze willen je al een alternatief aanbieden. Mijn inziens komen ze juist tegemoet door je iets anders aan te bieden als je niet wilt wachten... :/

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:34

OMD

Ik vind het lullig voor het bedrijf. Ze hadden op het moment van jou bestelling nooit kunne voorzien dat dat ding zo lang op zich zou laten wachten. En het gebeurt wel vaker dat je op iets moet wachten wat je besteld bij een abonnement of iets dergelijks. Ik zou gewoon even bellen en kijken of ze een passende oplossing voor je hebben in plaats van hier het bedrijf te lopen af kraken ;-)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

OMD schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:04:
Ik vind het lullig voor het bedrijf. Ze hadden op het moment van jou bestelling nooit kunne voorzien dat dat ding zo lang op zich zou laten wachten. En het gebeurt wel vaker dat je op iets moet wachten wat je besteld bij een abonnement of iets dergelijks. Ik zou gewoon even bellen en kijken of ze een passende oplossing voor je hebben in plaats van hier het bedrijf te lopen af kraken ;-)
Lullig voor het bedrijf? Ze bieden zelf zoiets aan, en dan zullen ze het leveren ook. Ik ben zelf zeer tevreden klant bij gsmstunter, maar een situatie als deze moet natuurlijk wel goed opgelost worden. Als dat blijkbaar niet op een goede manier gebeurt, kun je best even op een forum vragen hoe anderen denken dat de situatie opgelost moet worden.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:34

OMD

Famoso schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:12:
[...]

Lullig voor het bedrijf? Ze bieden zelf zoiets aan, en dan zullen ze het leveren ook. Ik ben zelf zeer tevreden klant bij gsmstunter, maar een situatie als deze moet natuurlijk wel goed opgelost worden. Als dat blijkbaar niet op een goede manier gebeurt, kun je best even op een forum vragen hoe anderen denken dat de situatie opgelost moet worden.
daarvoor zeg ik ook: bel ze even voor een passende oplossing ;-)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:10

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dat bedrijf mag dat dan wel wat beter communiceren naar haar klanten dan...

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-11 23:26
Xbox kreeg je aangeboden als alternatief, of wachten op de levering van de PS2. Je kan niet verwachten dat ze ze allemaal voorradig hadden toen de actie begon. En wat schreeuwd moord en brand,maar je betaald er slechts 25 euro voor tesamen met de cashback actie.

Dat ze slechte communicatie hebben, dat had je op voorhand kunnen weten. Dat staat ook al uitgebreid op telecomvergelijker besproken. en volgens mij ook op de shopsurvey op tweakers.

[ Voor 27% gewijzigd door PROnline op 15-02-2005 15:38 ]

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

PROnline schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:37:
Xbox kreeg je aangeboden als alternatief, of wachten op de levering van de PS2. Je kan niet verwachten dat ze ze allemaal voorradig hadden toen de actie begon. En wat schreeuwd moord en brand,maar je betaald er slechts 25 euro voor tesamen met de cashback actie.

Dat ze slechte communicatie hebben, dat had je op voorhand kunnen weten. Dat staat ook al uitgebreid op telecomvergelijker besproken. en volgens mij ook op de shopsurvey op tweakers.
Je betaalt slechts 25 euro ja. Maar dan behoor je wel die PS2 te krijgen. Zo is het nu eenmaal aangeboden, en dan moeten ze het ook nakomen. Ze kunnen de xbox wel als alternatief aanbieden, maar TS hoeft hier niet akkoord mee te gaan. Ik verwacht dat de PS2 uiteindelijk nog wel opgestuurd zal worden, maar dat het gewoon even wat langer duurt. Niet zo'n leuke situatie natuurlijk.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
Zij hebben een alternatief aangeboden omdat de wachttijd onverwacht lang is. Heel redelijk van ze :).
Dan moord en brand gaan gillen omdat Sony z'n playstations niet kan leveren vind ik wat heftig :/

Niemand had dit kunnen weten, dus je zal gewoon moeten wachten.

• j_bos
Ze hebben nu uiteindelijk de oplossing 149 euro te betalen voor de playstation 2. Maar dan zou daar 25 euro af gaan voor de verzendkosten zei de werknemer tegen me.
Ik heb toen gevraagd waar die 25 vandaan kwam, want die zou ik normaal zelf betalen aan de postbode.
Hij was het met me eens, dat ik die 25 euro niet zou moeten betalen, en zou het voorleggen aan zijn leidinggevende. Die zal een oplossing zoeken, en als dat niet lukt, kijkt zijn baas ernaar.

Die is tot maandag op vakantie.

Ik vind het al redelijk dat er nu eindelijk een oplossing in zicht is, maar dat van die 25 euro snap ik nog niet helemaal. Tot nader bericht even afwachten nu.

• j_bos
GSMstunter belde mij zojuist terug dat het toch een foutje was, de 25 euro, ik krijg dus nu de 149 euro vergoeding gestort.
Uiteindelijk toch een goede oplossing, al heeft het wel een tijd geduurd.

• HobbeS
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 09:22
Een super goede vergoeding zelfs!
Vind dat je GSMStunter wel heel erg mag bedanken.. Zo goed kom je er meestal niet vanaf!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:04

Wallie

Herr

Bedanken omdat een bedrijf na enig zeuren eens doet wat het hoort te doen... beetje omgekeerde wereld he :|

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:41
Wallie schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 17:47:
Bedanken omdat een bedrijf na enig zeuren eens doet wat het hoort te doen... beetje omgekeerde wereld he :|
Zucht, je hebt altijd mensen die het niet snappen.

Het bedrijf "hoort" helemaal geen 149 euro te storten. Het bedrijf "hoort" een PS2 te leveren. Dat ze een Xbox willen geven voor het ongemak is al mooi natuurlijk. Dat ze daarnaast ook die 149 -al kost het wat tijd- willen geven is helemaal mooi. Daar mag je ze best voor bedanken :)

Verwijderd

En die 149 is al meer dan wat die PS2 kost in sommige winkels (al wens ik je veel succes met het vinden van een winkel die een goede voorraad PS2's heeft en waar de Sony verkoop-vertegenwoordiger nog wel langs durft te gaan :+ - het is een constructief Sony probleem wat ook in Het Grote PS2 Topic naar voren komt) ;)

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:04

Wallie

Herr

Ricardo87 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 17:50:
[...]

Zucht, je hebt altijd mensen die het niet snappen.

Het bedrijf "hoort" helemaal geen 149 euro te storten. Het bedrijf "hoort" een PS2 te leveren. Dat ze een Xbox willen geven voor het ongemak is al mooi natuurlijk. Dat ze daarnaast ook die 149 -al kost het wat tijd- willen geven is helemaal mooi. Daar mag je ze best voor bedanken :)
Ok, ik heb half zitten lezen ;)

GSM Stunter, bedankt! :>

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• j_bos
Ja ik zei ook tegen de mevrouw die mij terugbelde dat ik blij was dat het nu uiteindelijk toch goed opgelost was. Nu nog even wachten tot het geld er is (en later de cashback ook natuurlijk).

Wel balen dat dat ding overal uitverkocht is :(

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ach, waarom zou je nog voor zo'n PS/2 kiezen als je voor een Xbox kan kiezen? De Xbox is in zo'n beetje alle opzichten dik superieur aan de PS/2

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 21:58
-

[ Voor 99% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 13:48 ]

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Eigenwijze mensen kiezen altijd Sony :) FF zonder dollen...je bent er goed vanaf gekomen, maar ik zou toch echt de xbox gekozen hebben, want die heeft met modchip zoveel meerwaarde (mediacenter, games op harddisk, emulatoren etc) tegenover de PS2 (heb hier beiden gemod staan, maar de PS2 staat alleen aan voor GTA:San Andreas, EyeToy en Katamari Damacy).

Verwijderd

want die heeft met modchip zoveel meerwaarde (mediacenter, games op harddisk, emulatoren etc) tegenover de PS2
Vertel dat dan maar niet tegen mijn ongemodificeerde PS2 die ook als mediacenter, emulator, testbak etc wordt ingezet met zijn ingebouwde harddisk. ;)

Er valt voor beiden veel te zeggen,het verschil is niet zo groot als menigeen suggereert :)
Ik heb een slimline PS2 staan....daar kan geen harddisk in,
Maar wel extern, zowel direct ATA als via USB ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 20:14 ]

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 23:29:
[...]
Vertel dat dan maar niet tegen mijn ongemodificeerde PS2 die ook als mediacenter, emulator, testbak etc wordt ingezet met zijn ingebouwde harddisk. ;)

Er valt voor beiden veel te zeggen,het verschil is niet zo groot als menigeen suggereert :)
offtopic:
Ik heb een slimline PS2 staan....daar kan geen harddisk in, dus dat beperkt alle mogelijkheden tot gekloot met cdtjes of een usb harddisk. verder krijg ik de indruk dat de homebrew software scene voor de xbox toch ook stukken groter is door de pc-like hardware, wat het aantrekkelijker zou maken om een xbox te kiezen

Verwijderd

het is niet de schuld van sony

maar van mensen die gaan staken
tijdens het varen en daardoor het volledige vrachtverkeer in de havens stil hebben gelegt
sony heeft genoeg van die dingen.
heeft zelfs de psp productie moeten minderen om ps2 te leveren
via een vliegtuig dan.
dus hou aub op over sony's fout
het is allemaal de fout van die kut mongolen die zonodig gaan staken in de havens
meer bedrijven zijn de dupe van deze acties.

de ts heeft zijn cash.
en kan zijn eigen ps2 gaan halen.
Pagina: 1