Toon posts:

[XP] Na inloggen weer uitloggen maar géén oplossing lukt*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb weer eens en probleem hoor :( ...\

Het bekende inlog\uitlog probleem!
Dus dat als je inlogt, dat ie dan weer uitlogt. Ik weet dat hier al super veel topics over zijn. Maar mijn probleem gaat wel wat verder, namelijk: in veilige modus doet ie het wel gewoon en het kopieeren (copy wsaupdater userinit) gaat wel (zegt ook dat userinit is gekopieerd), maar gewoon hetzelfde probleem als voorheen. :'( :?

Wat ik al heb geprobeerd en wat dus niet is gelukt:

-systeemherstel
-kopieeren (wsaupdater enz enz)
-andere account aanmaken in veilige modus en proberen in normale boot

ik heb nog veel meer geprobeerd maar ik weet het allemaal niet meer........

Hier de specs van de pc (zal er wel niks mee te maken hebben maarja):

Shuttle SK83G (barebone :) :9 )
AMD64 3000+
dane Elec 512MB 2x
XFX GeForce 5700le 128MB @ 5700 >:)
40GB hdd
Windows XP SP2 (jaar 2002)

En als dit K*T probleem is opgelost heb ik nog een vraag Namelijk, kan ik niet beter Windows 2000 SP4 erop zetten? Hier werk ik op mijn eigen pc mee en gaat heel goed.

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-04 20:02

Cis

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:58:
En als dit K*T probleem is opgelost heb ik nog een vraag Namelijk, kan ik niet beter Windows 2000 SP4 erop zetten? Hier werk ik op mijn eigen pc mee en gaat heel goed.
Als je met Windows 2000 SP4 lekker kan werken, het heeft alle functionaliteit die je nodig heeft, en je hebt er nooit problemen mee: waarom niet?
Maak het jezelf gemakkelijk! Ga geen XP gebruiken 'omdat iedereen het doet'.

Mijn broer gebruikt nog steeds 98 en vindt het heerlijk om mee te werken.

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:58:
-systeemherstel
-kopieeren (wsaupdater enz enz)
-andere account aanmaken in veilige modus en proberen in normale boot
Dat copieeeren is niet de oplossing die in de FAQ vermeld staat - heb je die ook al eens geprobeerd? :)

Verwijderd

Topicstarter
Die kan ik zo ff niet vinden? Wat issie dan?

Ik ben trouwens bezig om de pc 2 weken terug te zetten kijken of dat helpt maar dat zal wel niet...

En ik heb al een paar weken een melding bij het inloggen (toen deed ie het nog) waar geen melding staat maar je op ''ja'of ''nee'' moet klikken, maar er word gewoon verder ingelogt en er zit geen verschil tussen ''ja'' en ''nee'' En er stond dan als teken een zwart uitroepteken in een gele driehoek.
Nu is dat teken dus een rood kruis geworden :S

Verwijderd

Topicstarter
Pc 2 weken terug zetten helpt niks.... Wie heeft er nou een oplossing :'( :'(

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je die opties in de Windows Operating Systems - FAQ nou al eens geprobeerd ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Je kunt ook die init file wsaupdater.exe noemen, dan staan ze er beide. (zo heb ik wel eens het probleem opgelost).

Verwijderd

Topicstarter
en hoe kan ik de naam van userinit.exe veranderen?

Verwijderd

Topicstarter
En ja ik heb die opties in de faq al geprobeerd! Maar die doen het ook niet. Via het netwerk gaat ook niet want de router is kapot... En ik an WEL gewoon in de veilige modus inloggen, dit vond ik al stom :? . Jullie ook? Ik denk dat als niemand het hier weet (ben niet boos hoor :P ), dat ik dan ff en back up maak en dan windws opnieuw erop zet... Voor de zoveelste keer :( :r 8)7

Weten jullie trouwens al wanneer Windows XP 64 bit uitkomt? Zal wel weer een euw duren of niet :Z

Verwijderd

Topicstarter
Waar staan de Outlook Express berichten? Want ik ben bezig met alle documenten op te slaan en de pc HELEMAAL te formatteren en opnieuw te installeren.... Weer een leuke klus :r :r

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-04 18:26

jurma

simply connecting...

Bij mij is dit van Outlook Express:
C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities\{2AC5688C-4C9E-4919-93DD-113B54EE27EC}\Microsoft\Outlook Express

Daar staan alle berichten in

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Pagina: 1