Toon posts:

OutlookExpress gebruiken voor verzenden naar*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik standaard outlook express voor mailen

Als ik een foto of bestand wil verturen en op het document sta en met de rechtermuis klik op '' kopieren naar emailontvanger'' wordt Outlook gebruikt ipv outlook express.
Dit wil ik niet!
Hoe kan ik het zo veranderen dat als ik bestanden op deze manier wil versturen ook standaard outlook express gebruikt wordt?
Als ik probeer in outlook express deze bij opties als ''standaard emailprogramma in te stellen, dan lukt dit niet. Het wordt niet opgeslagen .
Datzelfde geldt bij IE onder de opties

Opnieuw IE6 installeren lukt niet (ik heb de nieuwste updates, en als ik het wel probeer zegt de pc dat ik de nieuwste versie al heb)

Iik heb ook schijfopruiming gedaan en de pc opnieuw opgestart Ook heb ik Outlook gedeinstalleerd.

Veel dank alvast voor het antwoord. Het scheelt mij namelijk veel tijd!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Wat staat er ingesteld bij internet opties -> programma's ? Staat daar ook outlook express ingesteld?

Overigens zie ik geen reden om geen outlook te gebruiken maargoed.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 12:17

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wat gebeurd er als je:
  • Rechtsklikt op het Start menu en eigenschappen opvraagd
  • Customize kiest
  • De standaard programma's voor Internet en Email aanpast
? Opent hij dan standaard wel de juiste outlook versie? Zowieso is het vreemd dat je die instellingen niet kan opslaan, dat duidt toch op meer problemen.
Maargoed, probeer dit bovenstaande eens zou ik zeggen. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Outlook en Outlook Express zijn beter op z'n plek in Software Algemeen zoals je bv. in de Windows Operating Systems Policy had kunnen lezen.

Ik verplaats je topic even :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
wolkje schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:48:
Wat gebeurd er als je:
  • Customize kiest
? Opent hij dan standaard wel de juiste outlook versie? Zowieso is het vreemd dat je die instellingen niet kan opslaan, dat duidt toch op meer problemen.
Als ik dat doe, dan staat daar geen outlook express. Ik kan het niet kiezen. (wel netscape mail bv)

Verwijderd

Topicstarter
wolkje schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:48:
Wat gebeurd er als je:
  • Customize kiest
Zowel in internet explorer als bij het startmenu kan ik niet kiezen voor outlook express omdat ie niet in het keuzemenu ergens tussen staat (wel bv netscape mail)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

janzypjanzyp,

Als je zelf de laatste bent die gereageerd heeft in een topic - zou je dan je laatste bericht willen bewerken ('Edit') ? :)
Pagina: 1