EyeTv en opnemen

Pagina: 1
Acties:

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Ik had al eens gekeken naar die eyetv apparaten om te kijken of het geschikt was voor tv opnemen.
Maar ik kwam erachter dat het pas echt kon als je een apparaatvan 350 euro kocht.

Nu zag ik inj de macfreak een eyetv voor 150 euro waarmee je doodleuk tv zou kunnen kijken en openemen. Heb ik nou niet opgelet of zit er een addertje onder het gras?

Het lijkt me wel leuk om bv een Mac mini als digitale videorecorder te kunnen gebruiken voor het gewone tv opneem werk en als dat voor 150 euro kan zou dat mooi zijn. Maar het klinkt me eigenlijk te mooi, aangezien Mac oplossingen vaak heel erg duur zijn.

Edit: even de MacFreak erbij gepakt er staat inderdaad prijs vanaf 149 euro. Dus daar kun je alle kanten mee op.

ps ik heb gehoord dat je moet aanmelden bij een site voor de televisiegids om daarmee je opneemmode in te stellen en dat je daarvoor abbonement kosten moet betalen, weet iemand waar en hoeveel dat is?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

dat abbo is dacht ik tvtv.info meende ik, heb ff geen tijd om het te checken.
met die goedkopere Elgato kan je idd opnemen, dit komt omdat Elgato het niet zelf maakt maar een ding van ATI is met hun software.