[IE] Opgeslagen wachtwoorden verwijderen; hoe? *

Pagina: 1
Acties:

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-08 23:31
Hallo, ik heb even hier bij GOT en via google gezocht maar vond niet precies iets dat met mijn probleem te maken heeft.

Op mijn werk hebben we "werk" PC's en "test" PC's. Op de "werk" PC's gaat alles goed maar op de "test" niet.
Wij moeten op de internet firewall inloggen om toegang te krijgen tot internet. Op de "werk" geen probleem maar op de "test" is het paswoord altijd verkeerd. De optie voor paswoord op te slaan staat aan. Ik denk dat dat de boosdoener is.

Hoe kan ik die bewaarde paswoorden wissen op die w2k machine ?

Bij voorbaat dank.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je zal toch echt meer informatie moeten geven dan dit hoor :)
Is dit in Internet Explorer?
De Windows Logon?
Een ander programma?

• abusimbal
elevator schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:10:
Je zal toch echt meer informatie moeten geven dan dit hoor :)
Is dit in Internet Explorer?
De Windows Logon?
Een ander programma?
We openen IExplorer en dan krijgen we het inlog venster van de firewall (als proxy ingesteld).
In dit venster kan je je user en paswoord ingeven en aanklikken als het bewaart moet worden.
Kan je die bewaarde paswoorden (geschiedenis) wissen? Volgens mij gooit een oud paswoord altijd roet in het eten.
Die paswoorden worden toch lokaal opgeslagen neem ik aan.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Internet Explorer horen thuis in Software Algemeen - ik verplaats je topic eventjes. Vertel jij zelf nog even welke Internet Explorer je gebruikt? :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Er zit in IE onder de opties toch gewoon ergens een tabblad om bewaarde formulierinformatie, inloggegevens, cache en geschiedenis leeg te maken? Het lijkt me dat 1 van die knoppen deze informatie wel weg moet kunnen krijgen? :) Verder pas ik je topictitel even aan

[2000] Onthouden lokale paswoorden wissen ? > [IE] Opgeslagen wachtwoorden verwijderen; hoe? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• abusimbal
Spider.007 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:41:
Er zit in IE onder de opties toch gewoon ergens een tabblad om bewaarde formulierinformatie, inloggegevens, cache en geschiedenis leeg te maken? Het lijkt me dat 1 van die knoppen deze informatie wel weg moet kunnen krijgen? :) Verder pas ik je topictitel even aan

[2000] Onthouden lokale paswoorden wissen ? > [IE] Opgeslagen wachtwoorden verwijderen; hoe? *
OK thanks, zal morgen even testen.
Pagina: 1