Wie kan me aan informatie helpen over een imager beamer

Pagina: 1
Acties:

• mbuts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:16
Ik heb een nieuwe (voor mij) crt projector en nou wil ik graag weten hoe ik de RGB conector aan sluit. Ik heb er helaas geen boekje van en ik kan ook de fabrikant niet op Internet vinden. Ik heb van de projector en van de aansluiting foto’s gemaakt. Het merk wat er op staat is General electric U.S.A.

Hij komt uit oktober 1990

De foto's staan op mijn ftp, het adres is ftp://131.211.151.86

En de bewuste connector ftp://131.211.151.86/M4100071.JPG

De beamer zelf ftp://131.211.151.86/HPIM1557.jpg

Het plaatje met alle info die ik heb ftp://131.211.151.86/M4100067.JPG

Ook hoop ik dat iemand me wat meer kan vertellen over de beamer zelf en over de connector.

Ik heb al op de naam imager gezocht maar daar vind ik alleen mensen die het aparaat tweede hands aanbieden. Ook heb ik al naar de electronica gekeken maar daar kom ik ook niet uit.

Naar onderstaand bericht zie ik dat ik op de verkeerde naam heb gezocht, ipv general electronics heb ik imager als fabrikant gezocht.

[ Voor 12% gewijzigd door mbuts op 17-02-2005 09:45 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:10

voodooless

Sound is no voodoo!

Niks van de fabrikant vinden :? Fucking General Electric ;) ! Dat is een van de grootste Electronica bedrijven van de USA. Lijkt me strek dat je daar niks over kan vinden (je hebt natuurlijk ook naar het verkeerde merk gezocht ;)) Over het type nummer is idd niets te vinden :(. Misschien eens bij GE vragen?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• mbuts
Ik heb gezocht op imager, hier vond ik 1 handleiding onder alleen was die niet voor mijn projector. Maar als general electric de fabrikant is zal ik daar ook naar zoeken

Verwijderd

Probeer het eens via deze site..

http://www.projectorcentral.com/mfg.cfm

• mbuts
Daar heb ik hem helaas niet kunnen vinden